۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
نکات ملزوم رعایت هنگام خرید نهال گردو کدام اند؟

نکات ملزوم رعایت هنگام خرید نهال گردو کدام اند؟

امروزه خرید نهال گردو یک مسئله گسترده و قابل توجه بین باغداران است؛ همچنین این محصول دارای تنوع بسیاری می باشد.

به گزارش بازار، امروزه خرید نهال گردو یک مسئله گسترده و قابل توجه بین باغداران است؛ همچنین این محصول دارای تنوع بسیاری می باشد. در ادامه ابتدا به معرفی انواع نهال گردو می پردازیم و سپس، تمام نکات لازم هنگام خرید نهال گردو را بررسی می نماییم.

نهال گردو

گردو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که این ویژگی آن را به یک ماده مفید و مغذی تبدیل کرده است. همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد، این محصول دارای تنوع بسیاری است و به همین دلیل، در هنگام خرید نهال گردو باید به نکاتی توجه کنیم تا در نتیجه آن محصولی که خریداری می کنیم، در آینده بیشترین بهره وری را داشته باشد. برای آشنایی بیشتر در این خصوص با مجموعه پالیز گردو همراه باشید تا با کسب مشاوره رایگان از متخصصان نهالستان پالیزگردو، با توجه به بودجه و منطقه آب و هوایی خود، بهترین نهال گردو را انتخاب کنید.

از انواع نهال گردو چه می دانید؟

درصورتی که قصد خرید نهال گردو را دارید، در ابتدا باید شناخت کافی در خصوص انواع نهال گردورا داشته باشید. با شناخت دقیق انواع نهال گردو، شما می توانید مناسب ترین نهال گردو را با توجه منطقه آب و هوایی خود خریداری کنید و در غیراین صورت و با خرید غیر آگاهانه از مراکز غیر معتبر، سودآوری محصول شما به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید. چند نمونه از بهترین نهال گردو به شرح زیر هستند.

نهال گردو پالیز کانادایی : در حال حاضر این نوع از نهال گردو یکی از بهترین نهال گردو های موجود در بازار می باشد، این موضوع باعث شده است که علاقه باغداران برای خرید این نوع گردو، به حد قابل توجهی برسد. این نوع نهال گردو برای اولین بار در کانادا کاشته شد. یکی از ویژگی های آن مقاومت در برابر سرما، خشکی و آفات است؛ همچنین این نهال می تواند سالیانه تا ۱۶ تن محصول دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نهال کانادایی، می توانید به وبسایت تخصصی پالیزگردو مراجعه و از اطلاعات آن بهره مند شوید.

نهال گردو چندلر پیوندی : این نهال گردو برای اولین بار در کشور آمریکا کاشته شد، نهال چندلر در کشور ما به صورت وسیع کشت می شود و این نهال سالیانه تا ۶ الی ۷ تن محصول می دهد.

نهال گردو فرنور پیوندی : از مناسب ترین گزینه ها برای کشت در مناطق سردسیر، می توان به نهال فرنور اشاره کرد؛ این نهال از جمله انواع پیوندی بوده که با محصول دهی فوق العاده، نظر باغداران را به خود جلب نموده است. محصول نهال فرنور از پوستی سخت و همچنین مغز روشن برخوردار است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه آبیاری، کوددهی، بیماری ها، فاصله کشت و…، با مجموعه پالیزگردو در ارتباط باشید.

با توجه به قیمت انواع نهال گردو آیا سرمایه گذاری مقرون به صرفه است؟

یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید نهال گردو باید به آن توجه کنیم، میزان بودجه و همچنین قیمت محصول مورد نظر است. مشاوارن خبره نهالستان پالیز می توانند بهترین راهنمای شما در خصوص قیمت تمام محصولات باشند.

قیمت نهال گردو

نهال چندلر پیوندی

یکی از پرفروشترین انواع نهال گردو، نهال گردو چندلر پیوندی می باشد چرا که خواص بسیاری جهت تغذیه افراد، به ویژه کودکان دارد. قیمت این محصول به نسبت مزایای منحصر به آن، بسیار مقرون به صرفه است.

نهال فرنور پیوندی

این نوع نهال متعلق به کشور فرانسه می باشد، مقاومت بالایی در برابر سرما دارد و جزو یکی از بهترین نوع محصول در مناطق سردسیر است؛ در ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۳۰۰ متر کاشت می شود و از قیمت بالایی برخوردار نیست.

نهال گردو خوشه ای فرانسه

کشت این نهال متعلق به کشور فرانسه می باشد و برای کشت در مناطق سردسیر و معتدل گزینه مناسبی است. ارتفاع درخت این نهال، ۳۰ تا ۶۰ فوت می باشد، فاصله کاشت مناسب برای این محصول نیز در شعاع ۶تا۸ متری است؛ همانطور که گفته شد، نهال گردو خوشه ای به نسبت سایر نهال ها از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

در هنگام خرید گردو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید نهال گردو در ابتدا باید اطلاعات  جامع و کافی در خصوص نهال کسب کنیم؛ مشاوران و متخصصین نهالستان پالیزگردو بهترین گزینه برای راهنمایی شما در این خصوص هستند. مهم ترین نکته در خرید نهال گردو اطلاع از نوع نهال و سازگاری آن با آب و هوای خاص منطقه شماست.  خرید غیر آگاهانه تماما موجب ضرر و عدم سود دهی باغداران است. اگر قصد خرید نهال گردو را دارید نهالستان پالیزگردو بهترین گزینه برای شما عزیزان است؛ چرا که با مشاوره  قبل خرید، با توجه به شرایط مالی و وضعیت اقلیمی منطقه شما، بهترین محصول را به شما معرفی می کند. همچنین  در صورت نیاز به خرید حضوری در نهالستان پالیزگردو، می توانید به آدرس آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت، مراجعه نموده با متخصصان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

نهالستان گردو

معرفی خدمات نهالستان پالیزگردو

موارد مذکور، چند نمونه از انواع نهال های گردو بودند که با جزئیات لازم، برای شما بیان شدند تا در زمان خرید نهال گردو، با مد نظر قرار دادن آن ها، به انتخابی مناسب برسید. با توجه به این موضوع که گردو یکی از پربازده ترین محصولات باغی کشور است، کشت آن نیز به صرفه و بسیار سودآورخواهد بود. اگر شما  قصد دارید در سال جاری اقدام به کشت این محصول پربازده نمایید، در ابتدا به شما پیشنهاد می شود که از مشاوره تخصصی نهالستان پالیزگردو بهره مند شوید و سپس با توجه به این اطلاعات، به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید نهال گردو مورد نظرتان کنید. در صورت خرید از نهالستان پالیزگردو، این مجموعه به شما ضمانت نامه کتبی و گواهی سلامت و همچنین آموزش کاشت، احداث باغات مدرن روز دنیا، آبیاری، کوددهی، هرس، بیماری شناسی، آفت زدایی، برداشت و ارائه می دهد. ارتباط غیر حضوری با این مرکز از طریق سایت پالیز گردو palizgerdo.com فراهم شده و در صورتی که امکان مراجعه حضوری و ارجاع به سایت نهالستان پالیز را ندارید، می توانید با شماره های (جناب آقای مهندس سعید قاسمی) : ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳/ ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳/ ۰۹۳۰۱۸۳۲۳۹۳ تماس حاصل نموده و با ما در ارتباط باشید!

کد خبر: ۱۲۲٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha