۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
۳۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام سمنانی‌ها در طرح ملی جهش مسکن است
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان:

۳۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام سمنانی‌ها در طرح ملی جهش مسکن است

سمنان- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: افراد متقاضی ثبت نام در طرح ملی جهش تولید مسکن استان تا پایان آذر ۱۴۰۰ فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان محمد حمیدی با بیان اینکه افراد متقاضی ثبت نام در طرح ملی جهش تولید مسکن در استان تا پایان آذر ۱۴۰۰ فرصت ثبت‌نام دارند، ابراز کرد: زمین برای ساخت خانه در طرح ملی جهش تولید مسکن تامین شده و افراد واجد شرایط متقاضی مسکن می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه در ۲۱ شهر و چند روستای استان سمنان زمین برای ساخت خانه در طرح ملی جهش تولید مسکن تامین شده است، افزود: دو شهر کوچک استان سمنان در زمینه تامین زمین برای ساخت خانه در طرح ملی جهش تولید مسکن مشکل دارند که رفع این مشکل در دست بررسی و رفع است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن باید به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حمیدی تصریح کرد: بین شهرداری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا شده است تا شهرداری در ایجاد زیرساخت‌ها در مناطقی که زمین برای ساخت خانه در طرح ملی جهش تولید مسکن تامین شده، اقدام کند.

وی با بیان اینکه مساحت قابل توجه از زمین متناسب با شمار افراد ثبت نامی در طرح ملی جهش مسکن به محدوده شهری الحاق شده و مصوبات قانونی در حال اخذ است، بیان کرد:  بیش از ۱۹ هزار نفر متقاضی خانه در استان سمنان در طرح ملی جهش تولید مسکن ثبت نام کردند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۵۰ درصد متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در استان واجد شرایط شناخته شدند.

کد خبر: ۱۲۲٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha