۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
 ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با کشور هند و زنجان وجود دارد
نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با کشور هند و زنجان وجود دارد

زنجان- فلاحی، نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با کشور هند و استان وجود دارد و باید برای هرچه فعال کردن آن‌ها گام برداشت.

به گزارش خبرنگار بازار، سهندعلی فلاحی صبح چهارشنبه در وبینارتخصصی با اعضای اتاق بازرگانی هند در محل اتاق بازرگانی زنجان، بیان اینکه وبینار بررسی نحوه تجارت و همکاری اقتصادی با کشور هند و اتاق بازرگانی زنجان جهت آشنایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی برای حضور در بازار این کشور برنامه‌ریزی و برگزار می شود، ابراز کرد: حضور دو زنجانی به عنوان رئیس و نایب رئیس اتاق مشترک ایران و هند فرصت بسیار ویژه می باشد که فعالان اقتصادی استان باید از آن کمال استفاده را  بکنند. 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی میز مشترک تجاری زنجان و هند یکی از الزامات کار با این کشور و استان می باشد، تصریح کرد: این مهم در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان بوده و باید با یک ساماندهی و راهبری فعال، موارد و موضوعات مختلف تجاری بین طرفین را دنبال کرد. 

 نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در کنار میز تجاری زنجان و هند همکاری بین پارک های علم و فناوری نیز از دیگر زمینه ها و اولویت های همکاری می باشد، تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی حیدرآباد در بخش‌های مختلف از جمله نیروگاه‌های خورشیدی باید از این ظرفیت استفاده مطلوبی را داشت.

 فلاحی با بیان اینکه اعزام هیئت های تجاری اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی استان  زنجان از برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان می‌باشد، ابراز کرد: باید با یک برنامه ریزی مثبت و مطلوب از اعزام هیات تجاری به هند بهترین خروجی مثبت را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با کشور هند و استان زنجان وجود دارد و باید در جهت هرچه فعال کردن آنها گام برداشت، تصریح کرد: اتاق مشترک ایران و هند می تواند کمک شایانی در راهبری این همکاری ها داشته باشد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha