۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
نحوه خرید دام مازاد عشایر رضایت بخش نیست
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

نحوه خرید دام مازاد عشایر رضایت بخش نیست

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، به نمایندگی از مردم و عشایر کشور از وضعیت خرید دام مازاد رضایت ندارد و عشایر و دامداران نیز از نحوه اجرای آن ناراضی هستند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۱۶ آذرماه) کمیسیون با حضور مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: مقرر شده است با توجه به وضعیت کمبود نهاده‌ها شرکت پشتیبانی امور دام باید دام مازاد عشایر را از آنها خریداری و کشتار کند تا نیاز کشور به گوشت قرمز تامین شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه در مسیر خرید دام مازاد عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام مشکلاتی وجود دارد و این اقدام به کندی صورت می‌گیرد، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد کمیته‌ای از اعضای کمیسیون به مسئولیت اینجانب نحوه خرید دام مازاد عشایر را پیگیری و مشکلات موجود را احصاء کند تا نقش نظارتی خود را ایفا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم و عشایر کشور از وضعیت خرید دام مازاد رضایت ندارد و عشایر و دامداران نیز از نحوه اجرای آن ناراضی هستند.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha