۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
گردش مالی تولید پسته در استان سمنان ۳۰۰۰میلیارد تومان است
استاندار سمنان:

گردش مالی تولید پسته در استان سمنان ۳۰۰۰میلیارد تومان است

سمنان - استاندار سمنان گفت: کشاورزی استان سهم کمی از تولید در کل کشور دارد اما ارزش افزوده و گردش مالی فراوانی را در این بخش به خود اختصاص داده که تولید سه هزار میلیارد تومان پسته یکی از مثال‌های این امر است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان سمنان به میزبانی دفتر خود همزمان با ظهر یکشنبه با بیان اینکه کشاورزی استان سهم کمی از تولید در کل کشور را دارد اما ارزش افزوده و گردش مالی فراوانی را در این بخش به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: پسته دامغان سالانه سه هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.

وی با بیان اینکه بانک ها باید به تولید در سطح استان سمنان کمک کنند، ابراز داشت: اقبال مناسبی از سوی صاحبان سرمایه به فعالیت در این استان وجود دارد.

استاندار سمنان نزدیکی به پایتخت و غنای فراوان در بخش‌های مختلفی چون ظرفیت‌های گردشگری، معدن، توسعه کشاورزی و صادرات و … را در زمره ویژگی های استان سمنان دانست.

آشناگر بیان کرد: برخی از بانک‌های سطح استان توانسته‌اند تعهدات خود را به‌طور ۱۰۰ درصدی ایفا کنند و انتظار از دیگر بانک‌ها این است که شرایط را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کنند.

وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی کشور با تأمین و تزریق مالی در تأمین نقدینگی می‌بایست نقش‌آفرینی کرد.

استاندار سمنان گفت: دلخوری سرمایه‌گذاران از بروکراسی موجود در نظام بانکی کشور پدیده‌ای جدی است که باید به آن پرداخت.

کد خبر: ۱٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha