۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
مددجویان کمیته امداد یک قدم دیگر به خانه‌دار شدن نزدیک شدند
با پرداخت ۳۵ میلیارد دیگر از سوی بنیاد مستضعفان؛

مددجویان کمیته امداد یک قدم دیگر به خانه‌دار شدن نزدیک شدند

با دستور رئیس بنیاد مستضعفان برای پرداخت ۳۵ میلیارد تومان دیگر به منظور اجرایی کردن تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، مبلغ پرداخت شده این بنیاد به ۸۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال امضای تفاهم نامه میان بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بنیاد مسکن به منظور احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی و همچنین مذاکرات صورت گرفته میان روسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، با دستور سید پرویز فتاح، مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن گام دوم این تفاهم نامه و احداث واحدهای مسکونی مددجویان فاقد مسکن این نهاد حمایتی، به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

این مبلغ در شرایطی از سوی بنیاد مستضعفان به حساب کمیته امداد واریز شد که پیش از این نیز ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سوی بنیاد مستضعفان برای اجرایی شدن گام نخست این تفاهم نامه به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده بود.

بر اساس این گزارش تاکنون بیش از ۳۳۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط دریافت مسکن در قالب این تفاهم نامه که برای احداث مسکن آن‌ها پروانه ساخت اخذ شده احصا شده و احداث این واحدهای مسکونی بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده در حال انجام است.

کد خبر: ۱۲۱٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha