۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
 مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق العاده پست بانک ایران، به منظورتصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، روز سه شنبه ۲۳ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، بنابراعلام معاونت مالی و سرمایه گذاری، مجمع مذکور با حضورسهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی رأس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه بیست و سوم آذرماه سال جاری در تهران به نشانی؛ خیابان مطهری، بالاتر از چهارراه میرزای شیرازی، کوچه عرفان، پلاک یک ساختمان آموزش پست بانک ایران طبقه اول سالن کنفرانس برگزار می‌گردد.

بنابراین گزارش: قرائت و استماع گزارش توجیهی هیات مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه، اصلاح مواردی از اساسنامه در خصوص افزایش سرمایه و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد به‌عنوان دستور جلسه این مجمع می‌باشد.

همچنین با توجه به ابلاغیه ۴۴۰/۰۵۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار منضم به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درخصوص نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت های ثبت شده نزد سازمان مذکور و محدودیت تعیین شده در تعداد سهامداران حاضر در مجامع عمومی، سهامداران محترم می توانند از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir   نسبت به مشاهده آنلاین جلسه مجمع اقدام نمایند.

شایان ذکر است: برگزاری این جلسه با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران عمده امکان پذیر می باشد.

گفتنی است: با توجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران یا نمایندگان آنان جهت حضور درجلسه الزامی بوده و نمایندگان اشخاص حقوقی می‌بایست اصل معرفی‌نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز همراه با تصویری از روزنامه رسمی که مبین تأیید صاحب امضای مجاز باشد را ارائه نمایند.

کد خبر: ۱۲۱٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha