۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
۳ هزار و ۹۷۸ مورد اشتغال در قزوین ایجاد شده است
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین:

۳ هزار و ۹۷۸ مورد اشتغال در قزوین ایجاد شده است

قزوین- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۹۷۸ مورد اشتغال جدید ایجاد شده که ۷۷ درصد از تعهد اشتغال این شهرستان را شامل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین،‌ سیدمجید موسوی اظهار داشت:‌ بر اساس تعهد اشتغال شهرستانی ابلاغ شده شهرستان قزوین موظف است ۵ هزار و ۱۹۳ مورد اشتغال را در سال جاری ایجاد کند که از این میزان تا کنون ۷۷ درصد معادل ۳ هزار و ۹۷۸ مورد اشتغال جدید ایجاد شده است و تا پایان سال نیز این رقم تعهد اجرایی خواهد شد.

وی گفت:‌ تلاش ما در شهرستان این بوده است که از کارآفرینان حمایت کنیم و با استفاده از طرح ها و تسهیلات مشوق همراه تولید باشیم و در این مسیر با توجه جدی بر اشتغال خانگی توانستیم مجوزهای جدیدی را در این حوزه به ثبت برسانیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد:‌از ابتدای امسال ۱۰۱ طرح اشتغال خانگی برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک ها معرفی شدند و تاکنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این مشاغل اعطا شده است.

موسوی افزود:‌ همچنین در این مدت ۱۲۳ مجوز جدید برای مشاغل خانگی در شهرستان قزوین به ثبت رسیده است و افراد دارای صلاحیت تا پایان ماه در صورت درخواست میتوانند در مجوز مشاغل خانگی دریافت کرده و پس از بررسی در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شوند.

وی در ادامه از پرداخت یک میلیارد و ۲۱۰ ملیون تومان تسهیلات حمایتی به رسته های شغلی آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت:‌در سال جاری از ۹ هزار و ۹۰۵ پرونده اشتغال با ۱۲ هزار و ۶۶۸ نفر به بانک ها معرفی شده اند.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha