کمیسیون کشاورزی مجلس مخالف افزایش قیمت تراکتور
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

کمیسیون کشاورزی مجلس مخالف افزایش قیمت تراکتور

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز با مسئولان وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی و شرکت های تراکتورسازی مقرر شد محصولات این شرکت ها تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری، در تشریح نشست امروز (شنبه، ۱۳ آذرماه) کمیسیون کشاورزی با معاونان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، سازمان گمرک جمهوری اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: این جلسه به جهت بررسی موانع و چگونگی رونق صادرات محصولات کشاورزی برگزار شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای حوزه اوراسیا یکی از مهم ترین بازارهای هدف صادرات محصولات کشاورزی ایران هستند، افزود: برای صادرات به حوزه اوراسیا مسائل و موضوعات مختلفی وجود دارد که در این جلسه آن ها را مورد بررسی قرار دادیم تمام تلاشمان این است که بستر صادرات کشاورزی را مهیا و با برنامه ریزی دقیق برای بازارهای هدف زمینه رونق صادرات و ارز آوری را فراهم کنیم.

وی همچنین با اشاره به جلسه دیگر کمیسیون کشاورزی با مسئولان شرکت های تراکتورسازی تصریح کرد: طی جلسه ای با مسئولان شرکت های تراکتورسازی میزان تولید و نحوه قیمت گذاری محصولات آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. شرکت تراکتورسازی تبریز نیز به دنبال افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات خود است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ادامه داد: در این جلسه با حضور مسئولان صمت، وزارت جهاد کشاورزی مسئله افزایش قیمت محصولات شرکت تراکتورسازی تبریز را بررسی کردیم و قرار شد تا پایان سال جاری و نهایتا خردادماه ۱۴۰۱ این شرکت هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات خود نداشته باشند.

کد خبر: ۱۲۱٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر FR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      0 0
      خو آخه عقل کل تا پایان سال سه ماه بیشتر نمونده مثلا چه کردی لااقل میزان افزایش قیمت رو کم میکردین