۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در استان سمنان توسعه یافته است
معاون استاندار سمنان:

بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در استان سمنان توسعه یافته است

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان توسعه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در استان سمنان را از آثار مثبت کرونا دانست و گفت: هشت واحد تولیدی در تأمین اقلام بهداشتی سامانه برخط استان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه توسعه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در استان سمنان و کشور از آثار مثبت کرونا است، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بحران کرونا در کشور چهار واحد تولیدی ماسک در استان فعالیت ویژه‌ای برای تأمین نیاز مردم آغاز کردند که دو واحد از آن‌ها پس از بحران ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت واحد تولیدی برای تأمین اقلام بهداشتی در سامانه برخط استان سمنان مشارکت دارند، افزود: در طی این مدت دو واحد تولیدکننده دستکش نیز به‌صورت سه نوبت به تولید خود ادامه می‌دهند.

توزیع ۱۳ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه این سامانه موجب شد تا حلقه‌های نظام تأمین و توزیع به یکدیگر متصل شود، بیان کرد: دو واحد بزرگ تولیدکننده‌ی مواد ضدعفونی‌کننده استان به‌صورت ۲۴ ساعته تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال و سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به این مواد را تأمین می‌کنند.

عسگری با تأکید بر اینکه از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان تاکنون ۱۳ هزار بسته ثبت سفارش شده در این سامانه برخط توزیع‌شده است، یادآور شد: در این بسته‌ها ۳۲۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۳ هزار بسته دستکش صدتایی قرار داشت که در کمترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده شد.

وی بابیان اینکه ذخیره‌سازی مناسبی از اقلام بهداشتی در سطح استان انجام‌شده است، ابراز کرد: تا بازگشت بازار اقلام بهداشتی به روال عادی، این سامانه برخط در کنار مردم و در خدمت آنان خواهد بود.

معاون استاندار سمنان گفت: پس‌ازآن نیز تلاش خواهد شد تا از طریق این سامانه، توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی عموم مردم در سطح استان مدیریت شود.

کد خبر: ۱۲٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha