۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
بهره‌برداری از پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بین‌المللی مشهد تا پایان سال
راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

بهره‌برداری از پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بین‌المللی مشهد تا پایان سال

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره‌برداری پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بین‌المللی مشهد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین اسفندیاری با اشاره به برگزاری هر دو هفته یک بار نشست کنترل پروژه توسعه ترمینال فرودگاه مشهد، روند اجرای این پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی است که می‌بایست تا پایان سال  ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: بر اساس تعهدمشاور و پیمانکار، پیشرفت این پروژه تا پایان آذر ماه سال جاری ۸۵ درصد پیش بینی شده است و روند اجرای آن براساس برنامه ریزی صورتگرفته مناسب بوده و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

اسفندیاری گفت: این پروژه در زیربنای بیست هزار مترمربع شامل سه طبقه منفی یک، منفی دو و همکف هر کدام به مساحت شش هزار مترمربع و نیم طبقه به مساحت دو هزار مترمربع است که شامل تاسیسات مکانیکی و برقی، موتورخانه برق، دفاتر و شرکت های هواپیمایی، سالن عمومی و ترانزیت می‌شود.

به گفته راهبر عملیات فروگاهی این پروژه تاکنون ۴۵ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

در این نشست مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی مشهد، مشاوران و پیمانکاران این پروژه حضور داشتند.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha