۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
چرا پودر سیلیس میکرونیزه!؟ کاربرد، قیمت و خرید آنلاین

چرا پودر سیلیس میکرونیزه!؟ کاربرد، قیمت و خرید آنلاین

سنگ سیلیس بعد از کشف و استخراج بصورت کلوخه بوده و عملاً بدون استفاده که برای تبدیل آن به دانه های ریز در کارخانه سیلیس، کوبیده می شود که به آن سیلیس دانه بندی میگویند.

به گزارش بازار، تولید کننده یا مصرف کننده عزیز! اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالاً بدنبال خرید پودر سیلیس میکرونیزه برای صنعت یا حرفه ای که مشغول به آن می باشید هستید اما هنوز درباره کاربرد پودر سیلیس در صنعت خود تردید داشته و یا اطلاعات کافی درباره آن ندارید و شاید هنوز نمی دانید از کدام پودر میکرونیزه برای شغل خود مصرف کنید؟ نگران نباشید.

در این مطلب قصد دارم نتیجه بیش از دوسال تحقیق درباره پودر سیلیس میکرونیزه و کاربردهای آن در صنایع مختلف، همچنین انتخاب مناسب ترین پودر میکرونیزه با بهترین قیمت و کیفیت برای حرفه خود از مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی سیلیس در ایران را برای شما به اشتراک بگذارم.
فارغ از هرگونه بزرگنمایی و تبلیغ، ما در مرکز سیلیس میکرونیزه ایران بعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر میکرونیزه، قصد داریم درباره این پودر اعجاب انگیز و فوق تصور که حقیقتاً باعث تحولی در صنعت و مشاغل گوناگون شده است حقایقی را بیان کنیم که تاکنون در هیچ سایت و وبلاگی نشنیده اید. اگر شما هم جزء یکی از مشاغل و یا صنایع زیر می باشد این مطلب را از دست ندهید.

مشاغل و حرفه های مصرف کننده پودر سیلیس میکرونیزه کدام است؟

به طور کلی پودر سیلیس میکرونیزه در مشاغلی همچون لعاب سازی، کاشی و سرامیک، سنگ مصنوعی، خمیر سرامیک پلیمری، آجرهای پازلی، کاغذ سازی و کارتن، چسب سازی (چسب کاشی)، قالب های پلی استر، ریخته گری، رنگ سازی، کود کشاورزی، بتن و مشتقات آن مانند سیمان در صنعت ساختمان سازی، در پالایشگاهها و صنعت نفت و گاز، خمیر دندان، در فروسیلیس برای استحکام فولاد، ورق های کامپوزیتی و فایبرگلاس، پودر کپسول آتش نشانی، میکروسیلیس، لاستیک و پلاستیک، شوینده ها و پاک کننده ها و در لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد بیشتری دارد.
کاربردهای پودر سیلیس قطعاً فراتر از این موارد است اما باز می بینید که طیفی وسیع از کسب و کارها، صنعت و تولیدی ها، مصرف کنندگان این پودر خارق العاده می باشند.

پودر سیلیس چیست و چگونه میکرونیزه می شود؟

سنگ سیلیس بعد از کشف و استخراج بصورت کلوخه بوده و عملاً بدون استفاده که برای تبدیل آن به دانه های ریز در کارخانه سیلیس، کوبیده می شود که به آن سیلیس دانه بندی میگویند اما هنوز برای تبدیل به پودر یک مرحله باقی مانده که این بار در آسیاب کوبیده و تبدیل به پودری سفید و خالص در می آید که به پودر سیلیس میکرونیزه معروف است.

اما سوالی برای برخی مطرح می شود که آیا پودر سیلیس در حرفه یا صنعت ما هم کاربرد دارد؟ و اینکه پودر سیلیس مورد نظر خود را از کجا بخریم؟
با توجه به توضیحات بالا جواب  اینست : قطعاً بله، که چگونگی آن در پائین شرح داده خواهد شد. اما قبل از شرح جزئیات کاربردها در این مطلب که بصورت خلاصه می باشد ازشما خریداران عزیز و صاحبان مشاغل و صنایع دعوت می کنم تا برای تکمیل اطلاعات خود درباره دانستنی های بیشتری درباره سیلیس و مشاهده انواع پودر سیلیس میکرونیزه و نیز اطلاع از قیمتها و در نهایت خرید آنلاین، از سایت مرکز پودر سیلیس ایران دیدن فرمائید:

مرکز پودر سیلیس میکرونیزه  ← [     https://microsilis.com     ]

کاربردهای پودر سیلیس میکرونیزه

گلچینی از صنایعی که کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در آنها نسبتاً بیشتر است بصورت خلاصه ذکر خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

کاربرد سیلیس میکرونیزه، کاربرد پودر سیلیس

کاربرد سیلیس در سنگ مصنوعی [پودر سیلیس میکرونیزه] :

در حقیقت سنگهای مصنوعی از ترکیب سنگ طبیعی با مواد افزاینده دیگر از جمله پودر میکرونیزه سیلیس بدست می آیند که به آنهـا وزن کمتری داده و در نتیجه نصب آنها سریعتر میشود. برای افزایش مقاومت، چسبندگی و کشش بیشتر، در سنگ مصنوعی از پودر سیلیس استفاده می کنند. ترکیبی که از این راه به دست می آید در قالبهایی ریخته میشود که دارای نقش و نگارهایی از سنگهای طبیعی می باشند و به سنگ های مصنوعی نمایی کاملا طبیعی میدهد که باعث به وجود آمدن یک سنگ ضد خش با جذب آب بسیار کم و مقاوم در برابر عوامل خارجی می گردد.

کاربرد سیلیس در رنگ سازی و پوشش ها [پودر سیلیس میکرونیزه] :

کاربرد پودر سیلیس در رنگ سازی به عنوان یک افزایش دهنده فوق العاده می باشد. مانند سایر کاربردها، پودر سیلیس باعث مقاومت خوب در برابر اسید، مواد شیمیایی و حرارت می شود و سختی سیلیس در کنار عدم سمیت شیمیایی، مقاومت سایشی را در رنگ ها افزایش می دهد.
_ سیلیس در رنگ سازی باعث بهبود مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خراش رنگدانه ها می شود.
_ سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی بالاترین طول عمر شیمیایی را به روکش های صنعتی می دهد.
_ سیلیس میکرونیزه در رنگ سازی، برای بهبود عملکرد خوردگی و دافع آب در پوشش ها استفاده می شود.

کاربرد سیلیس درکشاورزی و کود پودری [پودر سیلیس میکرونیزه] :

سیلیس پودری در کشاورزی بویژه در کودها به طور خاصی تولید شده است تا به گیاه شما کمک کند تا بیشتر در برابر پژمردگی، گرما، استرس و خشکسالی واکنش نشان دهد. در همان زمان سیلیس در حال توسعه دیواره های سلولی گیاهان شما است که باعث افزایش استحکام ساقه و سلامت کلی آنها می شود.

کاربرد سیلیس در لعاب سازی و کاشی و سرامیک [پودر سیلیس میکرونیزه] :

سیلیس میکرونیزه در لعاب لعاب کاشی و سرامیک و صنعت لعاب سازی در اصلاح انبساط حرارتی، تنظیم خشک شدن و جمع شدن و بهبود یکپارچگی و ظاهر کاشی و سرامیک کمک می کند. پودر سیلیس هم برای لعاب سرامیکی و هم برای ساخت بدنه محصولاتی مانند ظروف، لوازم بهداشتی و کاشی های کف و دیوار و آجر ضروری است.

کاربرد سیلیس در قالب سازی پلی استر و پلیمری [پودر سیلیس میکرونیزه] :

علاقه روزافزون به سرامیک های پلیمری در دو دهه اخیر عمدتاً با استفاده از پودر سیلیس میکرونیزه بعنوان فرآیندی موثر، ایمن و سریع برای تولید سرامیک های پلیمری در حال افزایش است. در این راستا خمیر پلیمر دو نقش مهم در تهیه و ساخت سرامیکهای پیچیده و کامپوزیتهای پلاستیک- سرامیکی ایفا می کنند. مزیت این قالب ها، شفاف بودن قالب، صیقلی بودن جسم رزینی نهایی پس از خروج از قالب، قیمت ارزان و مهم ترین ویژگی آن، عدم وابستگی به واردات مواد اولیه برای تولید است.

انواع پودر سیلیس میکرونیزه

سیلیس پودری از لحاظ نوع رنگ و خلوص در دو نوع پودر سیلیس سفید میکرونیزه و پودر سیلیس رنگی در بازار موجود می باشد که نوع اول بدلیل خلوص بسیار بالایی که دارد (۹۹/۹۹%) آنرا سیلیس میکرونیزه سفید نیز می نامند و البته نوع رنگی پودر سیلیس که معمولاً طوسی و کرم رنگ می باشد از خلوص پائین تری برخوردار می باشد. لازم بذکر است که منظور از خلوص پائینتر به معنای اضافه کردن ناخالصی نمی باشد و صرفاً بدلیل رنگ سنگ سیلیس می باشد.

سیلیس میکرونیزه سفید (پودر سیلیس سفید)

پودری بسیار کاربردی که در اکثر مشاغل ذکر شده کاربرد دارد و بدلیل خلوص بالا جزء پودرهای پرفروش و البته نسبتاً دارای قیمت بالاتری می باشد که بهترین نوع پودر سیلیس نیز محسوب می گردد.

سیلیس میکرونیزه سفید - پودر سیلیس سفید

مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در چه شهرهایی می باشد؟

در حال حاضر مرکز فروش پودر سیلیس میکرونیزه در تهران می باشد اما در آینده نزدیک در سایر شهرهای کشور از جمله اصفهان، همدان، ملایر، کرج و شیراز و تبریز نیز به این مراکز افزوده خواهد شد. اما فروش اینترنتی سیلیس بصورت ۲۴ ساعته در سراسر کشور فعال می باشد.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه بصورت آنلاین

احتمالاً اکنون بدنبال فروشگاهی معتبر و بزرگ برای تهیه پودر سیلیس می باشید. مرکز سیلیس میکرونیزه، معتبرترین فروشگاه اینترنتی سیلیس در کشور می باشد که می توانید با خیالی آسوده در هر نقطه ای از ایران (همدان، تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و ...) با ورود به سایت مرکز سیلیس میکرونیزه و انتخاب محصول مورد نظر در کسری از ثانیه سفارش سیلیس خود را انجام دهید.

قیمت پودر سیلیس بصورت کیلویی است یا تناژ؟

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه هم بصورت کیلو در بسته های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلویی و هم بصورت تناژ در جامبوبگ های ۱ و ۱/۵ تنی متغیر می باشد.

و اما کلام آخر

مرکز خرید پودر سیلیس میکرونیزه

مرکز پودر سیلیس میکرونیزه، دارای بزرگترین مجموعه تولید کنندگان پودر سیلیس میکرونیزه از جمله همدان، خوی، اصفهان، کرج، تهران و در آینده ای نزدیک در یزد و مشهد می باشد که کامل ترین فروشگاه اینترنتی سیلیس میکرونیزه را تأسیس نموده است و فروش پودر سیلیس میکرونیزه را برای کلیه خریداران در سراسر کشور بصورت مستقیم از کارخانه های سیلیس میکرونیزه همدان، خوی و اصفهان فراهم نموده است.

امیدوارم در این مطلب توانسته باشم هرچند کوتاه از دانستنی های سیلیس میکرونیزه، کاربردها، مراکز خرید و فروش سیلیس و نیز معرفی بهترین فروشگاه آنلاین سیلیس میکرونیزه در ایران را برای شما عزیزان به ارمغان آورده باشم. (در پناه حق)

مرکز سیلیس میکرونیزه  ← [     https://microsilis.com     ]

کد خبر: ۱۲۱٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha