۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
 لایحه بودجه، طی چند روز آینده به مجلس ارائه می‌شود
مشاور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

لایحه بودجه، طی چند روز آینده به مجلس ارائه می‌شود

مشاور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به صورت کامل بسته شده و به دولت هم ارسال شده افزود: لایحه بودجه تا سه شنبه هفته جاری به مجلس ارائه خواهدشد.

به گزارش بازار، محمد حسینی مشاور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که دولت در شرایط تورمی شدیدی به سر می برد تلاش می کند در حوزه رشد اقتصادی قدم هایی بردارد و بر همین اساس رشد اقتصادی ۸ درصدی را هدف گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به صورت کامل بسته شده و به دولت هم ارسال شده افزود: لایحه بودجه تا سه شنبه هفته آینده به مجلس ارائه خواهدشد.

مشاور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمورد راهکار دولت برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصد اظهارکرد: طبق تبصره ۱۸ لایحه پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه آمده که اساسنامه صندوق کارآفرینی امید با اختیارات جدید به «صندوق رشد و پیشرفت ایران» تغییر کند و ۳۱ صندوق رشد و پیشرفت ایران در ۳۱ استان کشور تشکیل شود.

حسینی ادامه داد: این طرح، به ۳۱ استاندار اجازه می دهد که دارایی هایی مازاد و اموال منقول و غیرمنقول استان را فروخته و بلغ آن را به صندوق استانی واریز کنند تا صندوق از طریق پرداخت این منابع تحت عنوان وجوه اداره شده و قسمتی از یارانه سود تسهیلات و غیره برای راه اندازی حوزه تولید قدم بردارد.

مشاور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمورد سیاست افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها گفت: بنده معتقدم که اگر حقوق کسی اضافه نشود اما دولت همین اجناس اولیه را به قیمت سال گذشته تعیین کند و ثابت نگه دارد خیلی اوضاع بهتر خواهدشد.

کد خبر: ۱۲۱٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha