۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
وزارت صمت سند توسعه صنعتی و تجاری لوازم خانگی را تدوین کند
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

وزارت صمت سند توسعه صنعتی و تجاری لوازم خانگی را تدوین کند

طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: مقرر است گزارشی در مجلس درباره مشکلات پیش روی صنعت لوازم خانگی و کمک‌هایی که می‌توان به این صنعت داشت، تدوین شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۸ آذر ماه) کمیته بهبود محیط کسب و کار کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس، گفت: در نشست امروز مشکلات تولیدکنندگان لوازم خانگی با حضور نمایندگان انجمن تولیدکنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت و تولیدکنندگان موانع پیش روی تولید را مطرح کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع موانع موجود در این حوزه، وزارت صنعت، معدن و تجارت باید سند توسعه صنعتی و تجاری لوازم خانگی را تدوین کند. این سند باید با اجماع همه افراد دخیل و مشارکت ذی‌نفعان تدوین شود. اگر به دنبال حمایت از صنعت لوازم خانگی هستیم، نقشه راه مربوطه مشخص شود.

وی با بیان اینکه اگر قرار است از صنعت لوازم خانگی حمایت و مشوق‌هایی برای آن پیش‌بینی شود، این امر باید در قالب سند توسعه صنعتی و تجاری مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: مقرر است گزارشی در مجلس درباره مشکلات پیش روی صنعت لوازم خانگی و کمک‌هایی که می‌توان به این صنعت داشت، تدوین شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مزیت‌های داخلی برای تولید محصولات مانند هزینه های ریالی، ادامه داد: در سند توسعه صنعتی و تجاری صنعت لوازم خانگی باید به موضوعات مختلف مانند بازار داخلی، صادرات، مصرف‌کننده و تولیدکننده همزمان توجه کرد، در سند مذکور نباید هیچ کدام فدای دیگری شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha