۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
 تعداد ۲۸۰۰ نفر برای بازرسی اصناف در کشور ناکافی است
معاون وزیر صمت:

تعداد ۲۸۰۰ نفر برای بازرسی اصناف در کشور ناکافی است

ساری- معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تعداد دو هزار و ۸۰۰ بازرس برای بازرسی از چهار میلیون واحد صنفی و کسبی در کشور ناکافی است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از واحدهای حامی مصرف کننده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کاله مازندران به عنوان یک برند در حوزه صنعت غذایی مطرح شده است گفت: وقتی صحبت از کاله می‌شود به عنوان یک برند در ذهن تداعی می‌شود و باید تبدیل به برندشدن را در کشور مدیریت کنیم.

وی با عنوان اینکه واحدهای تولیدی را بابرندکردن می‌توان مدیریت و هزینه‌های جاری انان کم کرد گفت: برندسازی می‌تواند به فرایند توسعه استان کمک کند.

وی با اظهار اینکه تعدادبازرسی ها کفاف واحدها را نمی‌کند گفت: دو هزار و ۸۰۰ بازرس در کشور برای بازرسی چهار میلیون واحد صنفی در کشور فعالیت دارند که پاسخگوی نیازها نیست.

تابش یادآور شد: هزار و ۵۰۰ بازرس اصناف نیز در کشور فعالیت دارند و برای بازرسی بیشتر، بحث سامانه‌ها نظیر سامانه انبار راه اندازی شده است و هر کالای اساسی که در سامانه انبار عضو نباشد مشمول احتکار، عدم عرضه و قاچاق قرار می‌گیرند.

معاون وزیر صمت با تاکید برلزوم برخورد با متخلفان و توجه ویژه به نظارت و بازرسی گفت: علاوه بر بازرسی، مکانیزه کردن شیوه‌های بازرسی جزو اولویت وزارت صمت به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha