۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
حمایت شرکت ملی نفت از ارتقای زمینه‌های همکاری با جهاد دانشگاهی
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد

حمایت شرکت ملی نفت از ارتقای زمینه‌های همکاری با جهاد دانشگاهی

خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر حمایت ویژه این شرکت از مقوله پژوهش‌ و فناوری در صنعت نفت، گفت: شرکت ملی نفت از ارتقای زمینه‌های همکاری با جهاد دانشگاهی حمایت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر یکشنبه (هفتم آذرماه) در نشستی که با حضور وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، مدیران مجموعه جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های منتخب و مدیران ارشد شرکت ملی نفت برگزار شد، گفت: در نشست آبان‌ماه امسال که با حضور وزیر نفت در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد، زمینه‌های همکاری صنعت نفت با این مجموعه بررسی شد و این نشست در ادامه آن رویکرد برای بررسی چالش‌ها و پیشنهادها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نفت به‌عنوان بزرگترین صنعت در کشور باید فضا را برای توسعه همکاری و استفاده از توان دانشگاهی فراهم کند، اظهار کرد: فلسفه فعالیت جهاد دانشگاهی نیز کمک به کشور است و ما نیز تلاش می‌کنیم در صنعت نفت از خدمات این نهاد توانمند استفاده کنیم.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه این نهاد علمی تاکنون خدمات ارزشمندی در طرح‌ها و پروژه‌های ارائه کرده است، تصریح کرد: این مطالبه از مجموعه جهاد دانشگاهی وجود دارد تا در بخش‌های مختلف به صنعت نفت پیشنهاد فناوری ارائه کند و ما نیز در شرکت ملی نفت از این پیشنهادها برای بهبود امور استقبال می‌کنیم.

خجسته‌مهر شرکت‌های زیرمجموعه و پیمانکاران صنعتی را به استفاده از توانمندی‌های داخلی و فناوری‌های موجود در کشور ترغیب کرد و افزود: شرکت‌های تابعه نفت برای افزایش همکاری‌ها و توسعه روابط با جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف برنامه ریزی‌های خوبی را در حال پیگیری هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی نیز در این نشست گزارشی از همکاری‌های فناورانه این نهاد با مجموعه شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه ارائه کرد؛ چالش‌ها و پیشنهادهای همکاری دانشگاه و صنعت نیز از سوی مدیران مجموعه جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های منتخب حاضر در نشست مطرح و بررسی شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha