الزام به دریافت اینماد موجب تعطیلی بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار می‌شود
عضو هیات رئیسه مجلس:

الزام به دریافت اینماد موجب تعطیلی بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه الزام به دریافت اینماد که وجاحت قانونی ندارد، موجب تعطیلی بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار خواهد شد، گفت: از رئیس بانک مرکزی دعوت شده تا در مجلس حاضر شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی، ایجاد محدودیت برای کسب و کارهایی که اینماد ندارند را تصمیم غلطی دانست و گفت: الزام به دریافت اینماد که وجاحت قانونی ندارد، موجب تعطیلی بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار خواهد شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار کسب و کار اینترنتی داریم که حداکثر ۱۰۰ هزار کسب و کار دارای اینماد هستند.

وی اضافه کرد: اجبار کسب و کارها برای داشتن اینماد به این معنا است که به جای تسهیل شرایط، کسب و کارها هر روزه ملزم به دریافت مجوزهای بیشتر شوند.

به گفته این نماینده مردم در مجلس یازدهم امروز از رئیس بانک مرکزی دعوت شده تا برای این موضوع در مجلس حاضر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این نیز در توئیتی از الزام به دریافت اینماد به عنوان سنگ بزرگ پیش پای کسب و کارها و سایت های فروش و خدمات یاد کرده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس در این توئیت نوشت مجلس با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سعی در کاهش سختی‌های کارآفرینان داشت که الزام به دریافت اینماد سنگ بزرگی پیش پای کارآفرینان و در تضاد با روح مصوبه جدید است.

کد خبر: ۱۲۰٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha