۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
سیستان و بلوچستانی‌ها برای تامین مایحتاج خود نگران نباشند

سیستان و بلوچستانی‌ها برای تامین مایحتاج خود نگران نباشند

زاهدان- معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد قاسمی اظهار داشت: برخی از اصناف حتما باید به صورت صد در صد فعال و باز بوده تا بتوانند مایحتاج  و خدمات ضروری مردم را پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: برای این گروه حتی محدودیت زمان کاری هم در نظر گرفته نشده است و اگر بخواهند شبانه‌روزی هم می‌توانند فعالیت داشته باشند.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: مردم در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند و از این طرح برداشت‌های دیگر نداشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته اجتماعی مبارزه با ویروس کرونا کشور برخی از مشاغل بدون باز کردن فروشگاه، فروش الکترونیک داشته باشند یا در زمینه طبخ غذای بیرون‌بر نیز می‌تواند فعالیت داشته باشد. 

قاسمی گفت: آن دسته از واحدهای صنفی که مجاز هستند در این ایام خدمات رسانی کنند حتما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند در غیر اینصورت با آنها هم برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha