۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
خرید توری پرسی، گابیون و رابیتس از آهن تخفیف

خرید توری پرسی، گابیون و رابیتس از آهن تخفیف

مصالح ساختمانی امروزه بسیار متنوع تر از قبل شده اند، که می توانید در ساخت و ساز های مختلفی از ان ها استفاده کنید.

به گزارش بازار، مصالح ساختمانی امروزه بسیار متنوع تر از قبل شده اند، که می توانید در ساخت و ساز های مختلفی از ان ها استفاده کنید، برخی از این مصالح پر استفاده عبارتند از توری پرسی و توری گابیون و رابیتس و ... که جز موارد مهم در صنعت و معدن و تجارت و ... نیز می باشند. تهیه این محصولات که کیفیت تضمینی و قیمت مناسب داشته باشند، کار سختی است البته نه تا زمانی که به سایت آهن تخفیف مراجعه کنید و بهترین ها را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

محصولات اهن تخفیف را بشناسیم

 قبل از خرید باید شناخت نسبی و اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر خود به دست اورید. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا انتخاب مناسب تری برحسب نیازتان داشته باشید، برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه اهن تخفیف عبارتند از:

رابیتس آهن تخفیف

اطلاعات کلی در مورد رابیتس

بسیاری به اشتباه اسم اینگونه ورق شبکه فلزی را راویز می گویند، در صورتی که اسم درست آن رابیتس می باشد. بدیهی است که این اشتباه در تلفظ عامیانه مردم می باشد. ورق رابیتس دارای شکل و شمایلی متفاوت می باشد که از ورق فلزی ساده با چشمه هایی در ابعاد و اندازه های متفاوت تشکیل شده است. تولید ورق رابیتس با تنوع بالایی انجام می شود و قیمت این ورق بستگی به تعداد ستون ها و همچنین اندازه چشمه های آن دارد. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با رابیتس دریافت کنید.

معادل کلمه رابیتس در انگلیسی expanded metal می باشد و این ورق به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد دارای کاربردهای بسیاری نیز می باشد. ورق رابیتس به دلیل مزایا و کاربردهای فراوان خود به صورت عمده در چشمه ها و ستون های مختلف ساخته می شوند. چشمه های ورق های رابیتس معمولا به صورت دایره ای و لوزی و مربعی شکل می باشند. چشمه های رابیتس در ایران بیشتر به شکل متوازی الاضلاع هستند. یکی از دلایل فراوانی چشمه های ورق های رابیتس دو ویژگی جذب انرژی و مستهلک بودن آن ها است. رابیتس ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر شکل برخوردار می باشند شاید اکثرا فکر کنید که اینگونه نیست ولی باید به شما بگویم که پس از رابیتس کاری یا نصب و راه اندازی رابیتس این سازه دیگر به راحتی تغیر شکل پیدا نمی کند.

یکی از نکاتی در امر رابیتس کاری بسیار مهم است، سایز و زاویه  شبکه های رابیتس می باشد که نقش مهمی در جذب انرژی و پخش آن دارند. زاویه استاندارد شبکه های در رابیتس نیازمند دقت و مهندسی بالایی است زیرا اگر این زاویه ها بیش از حد بزرگ باشند موجب کاهش مقاومت می شود به دلیل این که فضای خالی بسیاری در آن ها وجود خواهد داشت. البته که زاویه کوچک نیز سبب کاهش مقاومت رابیتس خواهد شد. پس در نظر داشته باشید که رابیتس کاری را دست افراد متخصص بسپارید. مجموعه آهن تخفیف دارای افراد مشاور و متخصص خوبی می باشدکه می توانید به آن ها اعتماد کنید.

توری گابیون با توری سنگ چیست؟

این توری از چشمه های شش ضلعی تشکیل شده است به همین دلیل شباهت زیادی به توری مرغی دارد.  توری گابیون از مفتول گالوانیزه تولید شده است و به آن توری سنگی نیز گفته می شود. این نوع توری بر خلاق توری فنس یا حصاری می باشد و در امور راه سازی و عمرانی استفاده می شود. چشمه های شش ضلعی توری گابیون به صورتی است که مفتول های گالوانیزه در هم تنیده می شوند و این چشمه ها را به وجود می آورند. دو سیم مفتول به صورت سه پیچ دور هم گره خورده و چشمه ها به وجود می آیند. کاربرد این توری ها بیشتر وابسته به مشخصات فنی همچون ابعاد رول و نوع بافت و سایز مفتول بستگی دارد. اگر به دنبال مناسب ترین قیمت توری گابیون هستید به سایت آهن تخفیف سر بزنید.

توری گابیون فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف

کلمه گابیون دارای ریشه ایتالیایی می باشد و معنای این کلمه محفظه بزرگ می باشد و این کلمه در صنعت به حصاری گفته می شود که از سنگ و سنگ ریزه ها پر می شود و به همین دلیل است که در ایران به این نوع توری ها توری سنگی می گویند. این توری اگر قرار باشد مورد استفاده عموم قرار بگیرد همان نقش فنس را ایفا می کند ولی اگر قرار باشد در صنعت راه سازی  مورد استفاده قرار گیرد نقش کلیدی تری خواهد داشت. یکی از کاربردهای بسیار مهم توری سنگی مهار سنگ ریزه و سنگ های در حال رانش در کنار جاده ها می باشد و این توری ها به عنوان یک دیوار حایل عمل می کنند. با کنار هم قرار دادن و پر کردن این توری ها از سنگ سازه هایی با ابعادی بسیار بزرگ تشکیل خواهد شد که صرفه اقتصادی بسیار خوبی نیز دارد.

توری گابیون کاربردی دیگری نیز دارد که می توان به حفاظت آن از حاشیه  رودخانه در هنگام سیل و طغیان رودخانه نیز اشاره کرد. از دیگر کاربرد های این توری می توان به کاهش انرژی و فشار جریان آب در برابر سازه های ضعیف اشاره کرد. توری گابیون به نوعی دیواره سیل بند می باشد اما این دیواره به نوعی موقت است. یکی دیگر از کاربردهای ویژه این توری جداسازی گل و لای از روی آب رودخانه می باشد. مقاوم کردن بناهای سست و کاربرد نظامی و محوطه سازی از دیگر کاربردهای این توری می باشد.  

توری پرسی

یکی از توری های محبوب در بازار می باشد که از آن استفاده بسیاری می شود. توری پرسی آهن تخفیف با تابانیدن مفتول های فلزی از جنس سخت حرارت داده می شود و معمولا به شکل های مربعی و مستطیلی موجود می باشد البته که گاها پیش می آید که این توری ها را با اشکال دلخواه و سفارشی نیز تولید می کنند. از توری پرسی به طور معمول در معادن شن و ماسه برای دانه بندی و در معادن ذغال سنگ و کارگاه های ساختمانی و  کارخانجات آسفالت و سد سازی و ... نیز استفاده می شود. یکی از کاربردهای مهم توری پرسی استفاده از آن برای مسطح نمودن بتن فوندانسیون سقف و دیوارهای می باشد. شما می توانید بهترین قیمت ها را در سایت آهن تخفیف در رابطه با توری پرسی و دیگر موارد مشاهده کنید.

تولید توری پرسی

تجربه خرید به صرفه در آهن تخفیف

محصولات عرضه در این فروشگاه، توسط مهندسین و طراحان حرفه ای تولید شده است. شرکت آهن تخفیف تولیدات خود را به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار میدهیم و از تولید به فروش به منظور رفاه مشتریان کمترین سود را برای خود در نظر گرفته ایم. می توانید از این فرصت نهایت استفاده را بکنید و هر محصولی که نیاز دارید را به صورت عمده و یا خرده در سایت www.ahantakhfif.com سفارش دهید.  
 

کد خبر: ۱۱۹٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha