۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
سامانه استانی خریدهای اینترنتی در گیلان راه اندازی می شود
استاندار گیلان:

سامانه استانی خریدهای اینترنتی در گیلان راه اندازی می شود

رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه خریدهای اینترنتی تنها مربوط به دوران کرونا نیست، گفت: به زودی سامانه استانی برای خرید اینترنتی راه اندازی می شود.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه با فرماندارن ادامه داد: فراهم کردن شرایط خریدهای اینترنتی تنها مربوط به دوران کرونا نیست و این مهم باید در شهرستان ها گسترش یابد.

وی اضافه کرد: علاوه بر بازارگاه ایران درگاه ملی، برای خرید اینترنتی، سامانه استانی نیز به زودی راه اندازی می شود و حتی می تواند درگاه مخصوص هر شهرستان نیز راه اندازی گردد و لازم است فرمانداران اصناف را تشویق تا محصولاتشان را در این درگاه ها ارائه کنند.

وی همچنین یادآور شد: برای جلوگیری از شکل گیری تجمعات انسانی، طی فردا هیچ یک از تعاونی های مسافربری سواری، مینی بوس ها، اتوبوس ها و ون حق اجاره دادن خودروها را ندارند و فرمانداران نیز با همکاری شهرداری ها، موظف به نظارت هستند.

زارع در خاتمه گفت: امیدواریم بتوانیم با پیشگیری از ترددهای غیرضرور و استفاده از فرصت حضور مردم در منازل و در کنار خانواده های خودشان، همان گونه که تاکنون با همراهی مطلوب آحاد جامعه شرایط خوبی را در زمان کنونی  به لحاظ مدیریت این بیماری نسبت به هفته گذشته داریم؛ طی هفته های آینده شرایط به مراتب بهتری را داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha