۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
آغاز نام‌نویسی برای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان بوشهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد:

آغاز نام‌نویسی برای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نام‌نویسی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت تسهیلات بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی اظهار داشت: اولویت اصلی پرداخت این تسهیلات و تامین مالی برنامه‌های مرتبط به تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی محصولات منتخب (افزایش راندمان تولید)، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل( جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

وی بیان کرد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس درصد سهم استان از کل منابع ایجادی است و با توجه به روند جذب در استان ها، قابل تغییر خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از  منابع نیز  برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه‌دار پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به نام‌نویسی اقدام و یا برای کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهر مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha