۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می‌شود
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین می‌شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزرای نفت و نیرو قول دادند تلاش خواهند کرد تا سوخت زمستانی مصارف صنعتی و مسکونی تامین شود.

به گزارش بازار، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزارتخانه‌های نفت و نیرو در راستای تامین سوخت زمستانی باید اهتمام جدی داشته باشند تا در پیک زمستانی دچار مشکل نشویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به نشست‌های اخیر اعضای کمیسیون انرژی مجلس با وزرای نفت و نیرو اشاره کرد و افزود: از درخواست‌های اصلی کمیسیون، تامین سوخت زمستانی بود تا مشکلی برای روزهای پیشرو و سال آینده نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: آقایان اوجی و محرابیان وزرای نفت و نیرو در این نشست‌ها قول دادند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا در مصارف صنعتی و خانگی با کمبود سوخت روبرو نشویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: در خصوص تولید سوخت مشکلاتی داریم که باید با طرح‌های توسعه‌ای این مشکلات را حل کنیم، همچنین صرفه جویی مصرف انرژی باید در کشور توسط مصرف کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

شریعتی با بیان اینکه در کشوری هستیم که بیشترین ذخایر نفتی دنیا را داراست، تصریح کرد: در بخش عرضه و تقاضا کشور باید مسیری را طی کند که در پیک زمستان دچار مشکل نباشیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha