۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
اختلال در اینترنت موبایل کرج/ باز هم وعده به زودی رفع می شود

اختلال در اینترنت موبایل کرج/ باز هم وعده به زودی رفع می شود

اینترنت ایرانسل در کرج از بامداد ۱۲ فروردین با اختلال مواجه شده و به گفته یکی از اپراتورهای این شبکه اختلال موجود به دلیل به روز رسانی بوده و زمان رفع آن مشخص نیست.

به گزارش بازار؛ آنتن دهی و اینترنت ایرانسل کرج از ساعت ۲ بامداد امروز«۱۲فروردین» با اختلال در خدمات رسانی مواجه شده است. البته این اختلال و ضعف در اینترنت همراه اول نیز وجود دارد که در نتیجه ضعف در این دو شبکه همراه؛ استفاده از « ای دی اس ال »مخابرات افزایش یافته و سرعت اینترنت خانگی نیز با کاهش مواجه شده است.

در شرایط فعلی جامعه و ضرورت ماندن شهروندان در خانه برای ریشه کن کردن ویروس کرونا، تامین زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباطات آنها یکی از تدابیر لازم مسئولان است که با وجود توصیه و بسیج همگانی نهادها برای دعوت از مردم به منظور در خانه ماندن در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ، متاسفانه توسط مسئولان ارتباطات در نظر گرفته نشده است. 

«رشیدی» یکی از اپراتورهای شبکه همراه ایرانسل به خبرنگار بازار گفت: دلیل اختلال در سرویس دهی و اینترنت ایرانسل کرج و مهدی آباد به روز رسانی شبکه های (4G,3G,2G ) است. 

رشیدی افزود: کارشناسان ما در حال پیگیری این موضوع هستند و عنوان شده این اختلال به زودی برطرف می شود اما بازه زمانی مشخصی برای آن اعلام نشده است. کارشناسان ما حداکثر تلاش خود برای رفع اشکال پیش آمده به کار گرفته اند. 

وی در پاسخ به خبرنگار بازار مبنی بر اینکه چرا در این شرایط و با توجه به ضرورت ماندن مردم در خانه و مهیا بودن اینترنت ها ، به روز رسانی به این زمان موکول شده است، گفت: گاهی برای تعمیرات و نگهداری سرویس ضرورت دارد به روز رسانی به سرعت انجام شود و این امر هر بار در شهر یا منطقه ای لازم الاجراست و اگر مشکل پیش آمده برطرف نشود با اختلال شدیدتر مواجه خواهیم شد. 

رشیدی تاکید کرد: تلاش بر این است تا پایان شب این اختلال برطرف شود. 

اختلال در اینترنت های همراه اول و ایرانسل سرعت اینترنت خانگی مخابرات را کاهش داد

«حسینی» مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان البرز نیز در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص کندی اینترنت خانگی گفت: در بحث تلفن ثابت استان هیچ مشکلی نداریم . اما به دلیل اختلال در سیستم اینترنت ایرانسل و همراه اول و افزایش حجم استفاده از اینترنت خانگی ، سرعت اینترنت خانگی هم تا حدودی کاهش داشته است. 

کد خبر: ۱۱٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدرضا IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      آخه! بروزرسانی قبلش اطلاع رسانی داره.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 1
      #در _خانه_بمانیم!!!
    • shayan IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      3 1
      واقعا من نمیدونم چرا همیشه زیر ساخت مشکل داره کاش یبار درست میشد دیگه تمام بود همش همین بساطه خسته شدیم به خدا