دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان کار خود را آغاز کرد
به میزبانی اتاق بازرگانی دبی؛

دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان کار خود را آغاز کرد

دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان با هدف آشنایی با تجارب و گسترش شبکه روابط بین اتاق‌های دنیا از سه‌شنبه دوم آذر در دبی کار خود را آغاز کرد و تا چهارم آذر ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، دوازدهمین کنگره اتاق‌های بازرگانی جهان(WCF) از دوم آذر، کار خود را آغاز کرده و تا پنجشنبه چهارم ادامه خواهد داشت. این نشست با شعار نسل چهارم اتاق‌های بازرگانی در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری کنگره به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه‌ها و گسترش شبکه روابط بین اتاق‌های سراسر دنیاست.

در این نشست که به میزبانی اتاق بازرگانی دبی برگزار شده، روسا و مقامات اتاق بازرگانی ملی و محلی و پیشکسوت‌های سیاسی و اقتصادی جهان حضور دارند. در این رویداد که تنها مجمع بین‌المللی اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن تجارب، دیدگاه‌ها و گسترش شبکه روابط آنها تلقی می‌شود، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تشکل‌ها و بنگاه‌های تجاری کشورهای جهان درباره مسائل بازرگانی جاری به تبادل نظر می‌پردازند.

ملاقات‌های تجاری رودررو، آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجارت در دبی، بازدید از مناطق آزاد تجاری امارات متحده عربی، تورهای EXPO ۲۰۲۱  دبی و بازدید از محوطه نمایشگاه بخشی از این مراسم است. همچنین قرار است اتاق‌های بازرگانی جهان در ۴ زمینه دیجیتال، آب‌وهوا، همتایابی تجاری و پروژه‌های غیرمتعارف با یکدیگر رقابت کنند.

در این کنگره پدرام سلطانی به عنوان نماینده اتاق ایران حضور دارد و سخنرانی خواهد کرد. مسئولان اتاق‌ تهران و اتاق مشترک ایران و امارات نیز به صورت حضوری و نمایندگان امور بین‌الملل برخی دیگر از اتاق‌های سراسر کشور به صورت مجازی مشارکت دارند.

کد خبر: ۱۱۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha