۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم
رئیس سازمان صمت قم خبر داد؛

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۶۰ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم شناسایی و پلمب شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی بیان کرد: طبق دستورالعمل‌های اجرایی ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی واحدهای غیر ضرور تا اطلاع بعدی باید تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و بر اساس عمل به مسولیت اجتماعی باید انجام شود، تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است باید با جدیت توسط سازمان صمت قم اجرا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: در این طرح به ۷۵۰ واحد صنفی تذکرات شفاهی داده شد و بدلیل تمرد از اجرای طرح، ۶۰ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی بیان کرد: اغلب واحدهای پلمب شده در رسته لباس فروشی. گیم نت. قنادی. کیف و کفش و لوازم آرایشی بودند که به توصیه‌های ارائه شده توجه نکرده بودند.

سیجانی خاطرنشان کرد: بر اساس مسئولیت‌هایی که در قبال جامعه داریم این بار نیز با تمام توان در زمینه سلامت جامعه گام بر می‌داریم و البته در صورتی که تعدادی از صنوف نسبت به سلامت جامعه بی‌تفاوت باشند برخوردهای قانونی با آنها انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به همکاری و تعامل خوب ناجا در اجرای طرح نظارتی بیان کرد: در این طرح اداره اماکن ناجا و صدا و سیمای قم و اتاق اصناف حضور داشتند.

کد خبر: ۱۱٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha