۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال است
مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر در گفتگو با بازار:

۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال است

بوشهر - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از فعال بودن ۷۵ درصد از واحدهای تولیدی استان بوشهر خبر داد.

رسول رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سطح استان بوشهر دو هزار و ۵۵ واحد تولیدی داریم که هزار و ۵۳۵ واحد معادل ۷۵ درصد از این واحدها فعال هستند.

وی اضافه کرد: به منظور رفع موانع تولید در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و در نشست‌هایی که به این منظور برگزار می‌شود مشکلات واحدهای اقتصادی، صنعتی، تولیدی و جهاد کشاورزی استان بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر بیان کرد: برخی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی خواستار بخشودگی جرایم و همچنین تامین منابع زیرساخت‌های آب و برق هستند که تلاش داریم تا خدمات لازم در این زمینه ارائه شود.

وی با اشاره به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی برخی از واحدها بیان کرد: تسهیل در فعالیت تولیدکنندگان و رفع موانع تولید را به صورت جدی در دستور کار داریم.

رستمی گفت: امسال ۶۰ پرونده در سامانه بهین یاب ثبت شده که ۲۷ پرونده آن در بانک‌ها بررسی شده و ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید در بخش‌های مختلف  اقتصادی، تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha