۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
سود ۲۰ درصدی در انتظار دارندگان ارز لایت کوین| پذیرش لایت کوین در بانک LHV استونی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

سود ۲۰ درصدی در انتظار دارندگان ارز لایت کوین| پذیرش لایت کوین در بانک LHV استونی

با پذیرش ارز لایت کوین به عنوان ثمن معامله در موسسه اعتباری LHV استونی، می توان انتظار داشت که ارزش این ارز در بازار طی روزهای آینده، دستکم ۲۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش بازار، در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال طی چند روز گذشته، به نظر می رسد ارز دیجیتال لایت کوین آماده است تا روند نزولی موقت خود را با رد شدن از یک مانع حیاتی تقاضا معکوس کند. افزایش احتمالی فشار خرید می‌تواند آغازگر یک رالی تازه برای لایت کوین باشد و البته لایت کوین باید از یک سطح مهم فراتر رود.

تقضای لایت کوین در سال ۲۰۲۱ به نسبت گذشته بسیار افزایش یافته و جدیدترین مشتری آن شرکت LHV Pank است که یک شرکت خدمات بانکی و مالی در استونی است. این موسسه در ۲۱ نوامبر اعلام کرد که به مشتریان خود اجازه می دهد در لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. این توسعه کاری در حوزه ارزهای دیجیتال، LHV را به اولین موسسه اعتباری استونیایی تبدیل کرده که مشتریان خود را قادر می سازد تا دارایی های دیجیتال را خریداری و نگهداری کنند.

همچنین، بیت کوین، اتریوم، Uniswap ،Aave ، Chainlink، Stellar Lumens، Polygon یدگر دارایی هایی هستند که شهروندان استونیایی که با LHV Pank کار می کنند می توانند نسب به معامه آنها با همکاری این موسسهاعتباری معامله کنند.

این توسعه بازار برای لایت کوین پس از ارتقای اخیر پلتفرم مبادلاتی Visa انجام می شود که به دارندگان این ارز اجازه می دهد آن را در هر جایی از طریق Litecoin Card خرج کنند. در حالی که بیشتر ارزهای دیجیتال در فضای رمزنگاری بومی سازی شده اند، دارایی های اصلی مانند لایت کوین و بیت کوین برای خرید خدمات و کالا، به عنوان یک ارز واقعی (فیات) استفاده می شوند.

قیمت لایت کوین تقریباً ۳۰ درصد از آخرین پیک قیمتی خود یعنی ۲۹۵.۸۶ دلار در ۱۰ نوامبر کاهش یافته است. لایت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۱۰ دلار معامله می شود و به این نکته اشاره دارد که آغاز روند صعودی این ارز نزدیک است. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که نزول به زیر سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸ درصد در ۱۹۸ دلار، احتمالاً قبل از شروع یک روند صعودی مورد انتظار است.

صرف نظر از افت قیمت لایت کوین، فعالان بازار ارزهای دیجیتال می توانند انتظار داشته باشند که LTC در سطح اصلاحی ۵۰% در ۲۱۷ دلار حرکت کند. بستن کندل روزانه بالای این مقاومت، شروع یک صعود را تایید خواهد کرد. در این مورد، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت لایت کوین با نقدینگی بالای ۲۳۴ دلار آغاز شود. فراتر از این، گاوهای لایت کوین ممکن است این صعود را تا ۲۴۶ دلار افزایش داده که یک صعود ۲۰٪ از سطح ۲۰۵ دلار را برای دارندگان خود دست و پا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha