۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
حوادث جاده‌ای، رو به کاهش است
وزیر راه و شهرسازی:

حوادث جاده‌ای، رو به کاهش است

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: حوادث جاده‌ای، روز به روز رو به کاهش است و نیروی انتظامی هم حضور مستمر و مثمری دارد.

به گزارش بازار، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ با تبریک هفته بسیج افزود: امیدواریم که این زمستان نیز با روحیه بسیجی پشت سر گذاشته شود و نیروی انتظامی امروز به لطف خدا در همه ابعاد کشور مسئولیت دارد و به خوبی به مسئولیت خودش عمل می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در شهرها به مبارزه با اشرار می‌پردازد و حتی در بحث ترافیکی و جاده‌ای اقدامات بسیار موثری دارد و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نیروی انتظامی در جاده‌های کشور نیز در شرایط سخت و جو ناپایدار نیز در کنار مردم است.

قاسمی افزود: آمارها نشان می‌دهد تلفات جاده‌ای رو به کاهش است و خوشبختانه حوادث روز به روز رو به کاهش می‌رود و با تلاش‌های متعددی که صورت می‌گیرد تلفات جاده‌ای و ترافیکی روز به روز کمتر شود و این با تلاش‌های همه دستگاه‌ها امکان پذیر است.

وی گفت:‌ سازمان راهداری کشور نیز با حدود ۳۰ هزار نفر نیرو در سراسر کشور و ده‌ها دستگاه و هزاران راهدارخانه در کنار نیروی انتظامی و در خدمت مردم است و امیدواریم در کنار هم بتوانیم این زمستان را نیز پشت سر بگذاریم و مردم را از حوادث سیل و برف و ... ایمن نگه داریم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال گذشته همکاران ما نقاط در حادثه خیز حضور یافتند و اقدامات خوبی را در جهت رفع آن انجام دادند و امسال نیز برای ساماندهی نقاط حادثه خیز در کنار شما حضور دارند.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha