۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
جلوگیری از ورود دو هزار خودرو  به استان خراسان رضوی
با اجرای طرح فاصله گذاری صورت گرفت؛

جلوگیری از ورود دو هزار خودرو به استان خراسان رضوی

مشهد - استاندار خراسان رضوی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان گفت: تاکنون دو هزار خودرو از ورودی‌های استان برگردانده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در نشست وزیر کشور با استانداران سراسر کشور که با موضوع بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنترل‌هایی در ۱۳۲ نقطه استان توسط یک هزار و ۹۸۰ نفر در سه شیفت اعمال می‌شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این راستا تعداد دو هزار خودرو به مقاصد خود برگردانده شده‌اند، همچنین در اصناف ۴۹۸ پلمب صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح مذکور استان با کاهش ۸۲ درصدی مسافر مواجه بوده است، ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری ۸۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد بودیم، همچنین استان با ۷۰درصد کاهش تصادفات و ۴۸ درصد کاهش مصرف سوخت مواجه بوده است.  

رزم‌حسینی گفت: حدود ۷۲ درصد طرح غربالگری در خراسان رضوی اجرا شده است و اصناف همکاری خوبی در شهر مشهد داشتند و مشکلی در خصوص تأمین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی با ارائه این پیشنهاد که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین ماه تداوم داشته باشد، متذکر شد: پزشکان بدون مرز وارد استان شده و قرار بر این است بر اساس مصوبه شورای تامین در مرز دوغارون اتباع بیگانه را مداوا کنند.

وی با بیان اینکه امسال به‌دلیل بیماری مردم روز طبیعت نخواهند داشت، اظهار کرد: از شهروندان خراسان رضوی می‌خواهیم که در این روز از منازل خود خارج نشوند چون محدودیت‌های ویژه‌ای اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۱۱٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha