۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
اجرای پروژه‌های عمرانی در ۳۶۷ روستای استان بوشهر| ۶۰ طرح بوم‌گردی باعث رونق گردشگری روستایی شد
مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر:

اجرای پروژه‌های عمرانی در ۳۶۷ روستای استان بوشهر| ۶۰ طرح بوم‌گردی باعث رونق گردشگری روستایی شد

بوشهر- شعبانی مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در ۳۶۷ روستای دارای دهیاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۶۰ طرح بوم‌گردی باعث رونق گردشگری روستایی بوشهر شد.

پرویز شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در نقاط روستایی استان بوشهر با شتاب و کیفیت خوبی انجام می‌شود و در سال جاری شاهد اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در مناطق روستایی هستیم.

وی افزود: در سنوات گذشته با اجرای چمن مصنوعی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان و همچنین با اجرای طرح نشاط اجتماعی، شاهد رضایت‌مندی جامعه روستایی بودیم و این روند تداوم خواهد داشت.

مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای استان و اجرای پروژه‌های راهسازی و آبرسانی و برقرسانی با شتاب مطلوبی در روستاها انجام شده و پروژه‌های رفاهی و گردشگری نیز تعریف شده است.

شعبانی با اشاره به اجرای ۶۰ طرح بوم‌گردی در روستاهای استان بوشهر بیان کرد: اجرای طرح‌های بوم‌گردی در روستاهای استان از برنامه‌های ارزشمندی است که با استقبال روستاها مواجه شد و با پایان پاندمی کرونا، گردشگران وارد روستاها خواهند شد و شاهد ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها موجب مهاجرت معکوس شده و سبب شده که جمعیت روستاها کاهش پیدا نکند.

مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در ۳۶۷ روستای دارای دهیاری در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: این پروژه‌ها با همکاری بنیاد مسکن و دفتر روستایی و با تلاش شبانه‌روزی اجرایی و عملیاتی شده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha