۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
رئیسی وارد زنجان شد
در راس هیئتی؛

رئیسی وارد زنجان شد

زنجان- سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی به همراه چند نفر از معاونین و وزیران کابینه خود وارد فرودگاه زنجان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کابنیه سیزدهم ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به همراه چند تن از معاونین و وزیران راه و شهرسازی، وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی،وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی به استان زنجان سفر یک روزه کردند. 

در این مراسم نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان، نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی، انتظامی و نظامی حضور دارند. 

رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در زنجان مورد استقبال قرار گرفت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

بازدید از طرح‌های صنعتی، عمرانی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر یک روزه به استان زنجان است.

قرار است در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان چند طرح عمرانی و اقتصادی نیز مورد بازدید و افتتاح قرار گیرد.

براساس اعلام استانداری زنجان، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور خواهد داشت. حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، در شهرستان‌های ابهر و خرمدره خواهد بود و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به نمایندگی از هیات دولت، به شهرستان طارم سفر خواهد کرد.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان زنجان و سلطانیه، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری هم به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر خواهد کرد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در این سفر آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

کد خبر: ۱۱۸٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha