۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
افزایش تلاشهای فین‌تک ها برای پیشبرد دیجیتالی‌ سازی چین | پلتفرم PaaS؛ ارتقای تحول دیجیتالی شرکتها

افزایش تلاشهای فین‌تک ها برای پیشبرد دیجیتالی‌ سازی چین | پلتفرم PaaS؛ ارتقای تحول دیجیتالی شرکتها

دیجیتالی سازی کمک زیادی به شرکت های چینی در بهینه سازی فرآیند کسب و کار و بهبود کارایی مدیریت کرده و همچنین شیوه های ارتباطی بین مشتریان، شرکت ها و مدیریت داخلی و مدل عملیاتی را متحول کرده است.

به گزارش بازار؛ شرکت فناوری یوانین پکن، ِارائه‌ دهنده نرم‌ افزار مدیریت مالی و خدمات طراحی‌شده برای مدیریت اطلاعات سازمانی،به تلاش‌ های خود برای کمک به تسریع تحولات دیجیتالی شرکت‌ های چینی سرعت بخشیده است.

هان شیانگدونگ  مدیر عامل فناوری یوانین، ضمن تاکید بر اهمیت تحول مبتنی بر داده در مدیریت سازمانی، گفت: تحولات دیجیتالی توسط نسل جدیدی از فناوری‌های اطلاعات، از جمله داده‌های بزرگ، محاسبات ابری، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا انجام می‌شود.

هان افزود: دیجیتالی سازی کمک زیادی به شرکت ها در بهینه سازی فرآیند کسب و کار و بهبود کارایی مدیریت کرده  و همچنین شیوه های ارتباطی بین مشتریان، شرکت ها و همچنین مدیریت داخلی و مدل عملیاتی شرکت ها را متحول کرده است، بنابراین مدل های تجاری جدید ایجاد می کند.

امروزه، شرکت‌ های بیشتری دریافته‌ اند که فناوری‌ های دیجیتال به یک نیروی محرکه مهم برای تحول آنها تبدیل شده‌اند.

به گفته هان، شرکت فناوری یوانین، پلتفرم خود را به عنوان سرویس (PaaS) ایجاد کرده است که نقشی حیاتی در ارتقای تحول دیجیتال شرکت‌ها و حل مشکلات مدیریت چندین پلتفرم ابری ایفا می‌کند.

این پلتفرم در زمینه ها و حوزه های املاک، خرده فروشی، مالی و انرژی به کار گرفته شده است.

PaaS یک مدل محاسبات ابری است که در آن یک ارائه‌ دهنده شخص ثالث ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، معمولاً ابزارهای مورد نیاز برای توسعه برنامه‌ها، را از طریق اینترنت به کاربران ارائه می‌دهد. یک ارائه دهنده PaaS سخت افزار و نرم افزار را روی زیرساخت خود میزبانی می کند.

هان گفت: بزرگ‌ ترین مشکل برای شرکت‌ ها این است که چگونه فناوری‌ هایی مانند پلتفرم ابری و فناوری الگوریتم هوش مصنوعی را با مدیریت کسب‌ و کار ترکیب کنند.

 این شرکت نزدیک به ۲۰ سال است که در حسابداری مدیریت مشغول به فعالیت بوده و در سال های اخیر تلاش هایی را برای گسترش حضور خود در دیجیتالی کردن مدیریت سازمانی افزایش داده است.

بر اساس مشاوره بازار شرکت بین المللی داده، پیش‌بینی می‌شود که زیر ساخت ابر عمومی به عنوان یک سرویس (IaaS) و بازار PaaS در سال ۲۰۲۵ با نرخ رشد مرکب سالانه ۲۸.۸ درصد در طول دوره پیش‌بینی ۲۰۲۱-۲۰۲۵ درآمدی معادل ۴۰۰ میلیارد دلار داشته باشد.

تا سال ۲۰۲۲، شرکت بین المللی داده پیش‌بینی می‌کند که تقریباً نیمی از محصولات و خدمات یک شرکت به صورت دیجیتالی ارائه می‌شود و اتکای کسب‌ و کار به زیرساخت‌ هایی مانند محاسبات، ذخیره‌سازی و شبکه برای پشتیبانی بیش از برنامه‌های کاربردی تجاری سنتی افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha