۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
مدیران کل در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حاضر شوند
استاندار همدان:

مدیران کل در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حاضر شوند

همدان استاندار همدان گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی باید شخصا در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: طرح‌ها و واحدهای تولیدی که برای فعالیت با موانع و مشکلات مواجه بودند با ۱۰ مصوبه رفع موانع شدند.

وی بابیان اینکه با مجموعه شرکت برق توافقاتی در راستای تقسیط هزینه انشعابات واحدهای تولیدی انجام شده که این شرکت هزینه‌ها را یکجا دریافت نکنند و به مرور از واحد تولیدی دریافت کنند، گفت: تصمیماتی اتخاذ شد تا برای رفع مشکل ارزی  بعضی واحدهای تولیدی، رایزنی‌هایی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی انجام گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید موانع بعضی شهرک های گلخانه‌ای با مصوباتی که امروز تصویب شد، برداشته شود؛ گفت: مدیران کل باید شخصا در جلسات تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حاضر شوند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: مهمترین کارگروه دولت سیزدهم و به تبع آن استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که مصوبات آن باید با جدیت تمام اجرا شوند.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی تنها با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توان زمینه برای تحقق سیاست های دولت و شعار سال برای رونق تولید و رشد اقتصادی را فراهم کرد که در این ارتباط ستاد تسهیل ظرفیت مناسب برای فراهم کردن بستر حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان را دارد.

گفتنی است؛ در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مسائل تعدادی از واحدهای تولیدی استان بررسی شدند و در این جلسه مشکلات طرح های تولیدی کشتارگاه شرکت پارس تجارت کشاورزان اسدآباد، شهرک گلخانه‌ای کبودرآهنگ و مهان کاغذ تویسرکان و همچنین ذخیره سوخت واحدهای تولیدی استان بررسی و تصمیمات مناسب برای رفع این مسایل اتخاذ شد.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha