۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
فروش نفت در شرایط مساعدی قرار دارد
رئیس جمهور:

فروش نفت در شرایط مساعدی قرار دارد

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز و با گذشت ۸۳ روز از رأی اعتماد مجلس به دولت مردمی بیش از هر زمان دیگری به حل مشکلات و عبور از بحران ها امیدوارم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم رئیسی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ۸۳ روز قبل در مجلس شورای اسلامی و از همین تریبون در محضر نمایندگان ملت برای رأی اعتماد به کابینه مسائلی را مطرح کردم و با امید به اینکه کشور با تلاش دولت و همکاری مجلس بتواند از مشکلات عبور کند و امروز بعد از ۸۳ روز از اعتماد نمایندگان بیش از هر زمان دیگری امیدوارترم.

وی افزود: امروز به حل مشکلات، باز شدن گره ها با دعای خیر مردم، خانواده شهدا، رهنمودهای رهبری و در جهت رفع دغدغه های ملت و نمایندگان، امیدوارم و احساس می کنم، بارقه هایی از گشایش وجود دارد، همانطور که در مسیر واکسیناسیون در مسیر تأمین ۱۰۰ میلیون دز واکسن گام برداشتیم و با تامین داروهای مورد نیاز شرایط متفاوتی نسبت به قبل رقم خورد، می توانیم به حل مشکلات امیدوار باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: قبل از تشکیل دولت سیزدهم، سخن از کیفیت پرداخت حقوق و چگونگی آن برای کارمندان بود که از کدام منبع باید انجام شود و نگرانی هایی برای آن وجود داشت، اما امروز با گذشت ۸۳ روز، بدون استقراض از منابع، حقوق و دستمزدها در زمان خود پرداخت شد و فروش نفت در شرایط مساعدی قرار دارد و آنچه که از پرداخت ها دولت باید انجام دهد، انجام شد.

وی با اشاره به وضعیت فروش نفت در گذشته گفت: موضوع فروش نفت و افزایش درآمدهای نفتی با موفقیت انجام شده و دنبال می شود و همینطور افزایش منابع مالی و ارزی و ریالی بحمدالله صورت می گیرد و اینها پشتوانه هایی است که می شود گام های خوبی برای مسائل اقتصادی کشور باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: نمایندگان توجه کنند، من سربسته عرض می کنم با اقداماتی که همین روزها صورت گرفت، ما نسبت به منابع مان و تامین کالاهای اساسی بسیاری از نگرانی ها را مرتفع کردیم و نگرانی های گذشته را نداریم و به شما نمایندگان ملت عرض می کنم بحمدالله در مورد کالاهای اساسی نگران ذخایر نیستیم.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha