۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
عدم تخصیص به موقع ارز سبب ضرر و زیان تولیدکننده می شود
فیلم استان‌ها؛

عدم تخصیص به موقع ارز سبب ضرر و زیان تولیدکننده می شود

گرگان- قزل، تولیدکننده مدرن‌ترین ورق سیمانی کشور با بیان این که عدم تخصیص به موقع ارز سبب ضرر به تولید می‌شود، گفت: اگر بانک‌ها با واحدهای تولیدی همراهی کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

غفار قزل در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: کشور در جنگ اقتصادی قرار داشته و مسئولان باید از تولیدکننده حمایت کنند که امیدواریم این امر در دولت جهادی نمود بیشتری داشته باشد.

تولیدکننده مدرن ترین ورق سیمانی کشور افزود: کارخانه توان تولید ۱۰ هزار متر ورق را داشته و در ماه ۲۵۰ هزار متر ورق تولید خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر برای این حجم از تولید حداقل ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز است که برای آن از بانک ها تقاضای تسهیلات داشته‌ایم.

قزل عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰ نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند و چنانچه طرح توسعه اجرا شود می ‌توانیم ۸۰ نیروی جدید را استخدام کنیم و اگر همین خط به صورت شبانه روز فعال شود می تواند برای ۹۰ نفر شغل ایجاد کند.

گفتنی است تولیدات این کارخانه شامل ورق های موج دار  و فایبر سمنت (ورق های صاف) در سقف خانه ها، در ساختمان سازی، انبوه سازی، مترو، پاساژ، معابر عمومی، طبقات بلندمرتبه، هتل ها، سقف کاذب، نمای ساختمان و غیره استفاده می شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha