۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش کشاورزی زنجان ایجاد شود
کار آفرین زنجانی:

زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش کشاورزی زنجان ایجاد شود

زنجان- رنگ رونا،کار آفرین زنجانی، گفت: زیرساخت‌های لازم در حوزه کشاورزی در بخش های انبارش و نگهداری کالا و هم در خصوص لجستیک و حمل و نقل که جزو حلقه‌های مفقوده در استان زنجان است ایجاد شود.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار به چالش‌ها و دغدغه‌های پیش روی صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های پیشرو در بحث تولید محصولات باغی بوده و از این حیث در سطح کشور نیز حائز رتبه شده است.

وی با بیان اینکه همین موضوع باعث شده است که نگاه به استان زنجان در حوزه کشاورزی یک نگاه ویژه باشد، اظهار کرد: اگر چنانچه در حوزه کشاورزی بتوانیم زیرساخت‌های لازم را هم در حوزه مربوط به انبارش و نگهداری کالا و هم در خصوص لجستیک و بحث حمل و نقل که جزو حلقه‌های مفقوده در استان است ایجاد شود، زنجان می‌تواند در حوزه تجارت محصولات کشاورزی حرفی برای گفتن داشته باشد.

این فعال اقتصادی با تاکید بر اینکه امروز در بحث تولید محصولات کشاورزی با مشکلی مواجه نبوده و شاهد تولید قابل قبولی در استان هستیم، گفت: بحث صنایع تبدیلی و موضوع لجستیک جزو اولویت‌هایی است که باید اهتمام ویژه به این دو مقوله در حوزه کشاورزی شود. 

رنگ رونا ابراز داشت: ظرفیت برای فعالیت در این حوزه وجود دارد، به همین خاطر با توجه به حجم تولیدات محصولات کشاورزی در استان، اگر بتوانیم این حلقه مفقوده را برطرف کرده و زنجیره را کامل کنیم، قادر خواهیم بود در بازارهای داخلی و خارجی گام‌های بسیار بلندی برداریم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این است که نگاه ویژه‌ای در خصوص استقرار صنایع تبدیلی در استان وجود داشته باشد، بیان کرد: این به آن خاطر است که ظرفیتی که امروز در این زمینه داریم، جواب‌گو نیست و باید بتوانیم با نگاه ویژه این زنجیره را کامل کنیم.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha