۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
رشد ۲۵ درصدی استفاده تهرانی‌ها از خدمات الکترونیکی برق

رشد ۲۵ درصدی استفاده تهرانی‌ها از خدمات الکترونیکی برق

بررسی آمارها نشان می‌دهد میزان استفاده ساکنان پایتخت از خدمات الکترونیکی حوزه برق در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان سرپرست این شرکت با بیان این که بخش اعظم خدمات برق در پایتخت به صورت الکترونیکی و از طریق پیشخوان میزخدمت پورتال اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل دریافت است گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان جوان این شرکت و در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته رایانه‌ای، در حال حاضر ۸۲ خدمت حوزه برق پایتخت به صورت الکترونیکی قابل ارائه به شهروندان است.

ناظریان افزود: تهرانی‌ها می‌توانند بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار و صرفا با استفاده از رایانه یا تلفن همراه هوشمند، بخش اعظم خدمات مورد نیاز خود اعم از خریداری، تغییر یا اصلاح انشعاب، تغییر مکان داخلی لوازم اندازه‌گیری، جمع‌آوری موقت و آزمایش کنتور، تغییر یا اصلاح نام، ثبت خاموشی و مشکلات مرتبط با شبکه، رویت و دریافت قبض، دریافت سوابق مصرف و... را از میزخدمت الکترونیک این شرکت دریافت کنند.

وی یادآور شد: در همین راستا آمارگیری انجام شده از مراجعات شهروندان به نشانی اینترنتی این شرکت و بررسی روند و چگونگی خدمات دریافت شده نشان می‌دهد میزان استفاده ساکنان پایتخت از خدمات الکترونیکی حوزه برق در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است که این روند ضمن افزایش رفاه شهروندی، کاهش قابل توجه حجم تردد درون شهری و آلایندگی‌های زیست محیطی را به دنبال داشته و نقش موثری در کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا از طریق کاهش مراجعات و تماس‌های مردمی به دنبال داشته است.

ناظریان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردمی، توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیکی تا حذف کامل مراجعات مردمی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha