۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
یک هزار تن قیر به شهرستان‌های جنوبی ایلام اختصاص یافت
نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس:

یک هزار تن قیر به شهرستان‌های جنوبی ایلام اختصاص یافت

ایلام- علیزاده، نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: به تازگی یک هزار تن قیر به شهرستان‌های جنوبی ایلام اختصاص یافته است.

بهزاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه راه های شهرستان های حوزه جنوبی استان ایلام نیازمند توجه هستند، افزود:با توجه به  وضعیت راه های جاده ای، اصلی و روستایی شهرهای جنوبی ایلام، تامین قیر لازم برای این مناطق ضروری است.

وی گفت: به تازگی از سوی سازمان راهداری کشور، یک هزار تن قیر به شهرستان های جنوبی ایلام اختصاص یافته است.

علیزاده با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه های راهسازی روستایی در شهرهای جنوبی استان نیازمند توجه هستند، افزود: به عنوان مثال راه روستایی پشته ماژین شهرستان دره شهر به سراب نقل از توابع شهرستان آبدانان که مسیر فعلی را به ۱۱ کیلومتر تقلیل می دهد، نیازمند تامین اعتبار است.

وی بیان کرد: پروژه های چهار خطه ورودی آبدانان، دره شهر به پلدختر و بدره و و دهلران_اندیمشک نیازمند توجه مسئولان ملی در بحث تخصیص اعتبارات هستند.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس تصریح کرد: آزادراه پل زال-موموری-دهلران-مرز چیلات موسوم به آزادراه نجف اشرف در تکمیل آزادراه حرم تا حرم به دلیل عدم مشارکت بانک ها، پیشرفت مناسبی ندارد.

وی گفت: یکی از مهمترین مطالبات روستای فرهادآباد شهرستان دره شهر تعیین تکلیف سد سیکان است.

علیزاده ادامه داد: اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای سد سیکان از طریق ماده ۵۶ مصوب شده و در صورت تخصیص بخش زیادی از مشکلات این سد حل می شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha