۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
سفر معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان| بازدید از مناطق زلزله زده بندرعباس و فین
در راس هیئتی صورت گرفت؛

سفر معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان| بازدید از مناطق زلزله زده بندرعباس و فین

هرمزگان- معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان سفر و از مناطق زلزله زده بندرعباس و فین بازدید کرد تا در حاشیه این بازدید دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت این استان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور  به دنبال وقوع دو زمین لرزه بزرگ در منطقه فین استان هرمزگان شامگاه یکشنبه با استقبال معاون سیاسی استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسوولان ارشد کشوری در این بازدید حضور داشتند.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به بندرعباس، عازم مناطق کانون زلزله در بخش فین بندرعباس شد. مخبر که عازم مناطق زلزله زده در شهرستان بندرعباس شد، با بازدید میدانی آخرین وضعیت جاده ها و  مسیر تردد در شمال شهر بندرعباس را مورد بررسی قرار داد.

به دلیل ریزش کوه مسیر بندرعباس-حاجی آباد با ترافیک روبروست و توصیه شده است هم استانی های عزیز از تردد غیر ضرور در این مسیر اجتناب کنند. مخبر شامگاه گذشته با هیات همراه عازم مناطق زلزله زده در روستاهایی شد که تاکنون بیشترین خسارت گزارش و طبق گزارش های ارایه شده، به روستاهای گیشان غربی،رضوان، فین ، سرزه و سیاهو خسارت وارد شده است.

محمد مخبر ساعاتی پیش با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شماری از مقامات کشوری و استانی از روستای زلزله زده گیشان در بخش فین بندرعباس بازدید کرد وی ضمن بازدید میدانی از این منطقه، نحوه خدمات رسانی به ۳۰ خانوار ساکن در این روستای زلزله زده را مورد رصد و پایش قرار داد.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha