۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
نیروگاه اتمی و پارس جنوبی آسیبی از زلزله هرمزگان ندیدند|تکذیب وقوع سونامی در بوشهر
مدیر کل بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

نیروگاه اتمی و پارس جنوبی آسیبی از زلزله هرمزگان ندیدند|تکذیب وقوع سونامی در بوشهر

بوشهر- دهقانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه تاسیسات پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر هیچگونه آسیبی از زلزله هرمزگان ندیده‌اند، وقوع سونامی در بوشهر را تکذیب کرد.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وقوع زلزله بزرگ 6.5 ریشتری در استان هرمزگان و شایعات پیرامون نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی و همچنین وقوع سونامی در دریا اظهار داشت: هیچگونه خسارتی به نیروگاه اتمی بوشهر وارد نشده است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان همسایه، اقدامات لازم در خصوص آسیب‌های احتمالی به استان را انجام و ارزیابی میدانی انجام شد که خوشبختانه به تاسیسات نیروگاه اتمی آسیبی وارد نشده است.

مدیر کل بحران استانداری بوشهر همچنین در ارتباط با وضعیت سکوها و تاسیسات دریایی و خشکی پارس جنوبی نیز خاطر نشان کرد: پارس جنوبی نیز از زلزله هرمزگان هیچگونه آسیبی ندیده و تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی در امنیت قرار دارند.

دهقانی در پاسخ به احتمال وقوع سونامی نیز گفت: سونامی اتفاق نیفتاده و خلیج فارس پایدار است و امیدواریم مردم هرمزگان نیز آسیبی از زلزله ندیده باشند.

وی بیان کرد: در صورت اعلام نیاز، آمادگی کاملی برای کمک به استان هرمزگان داریم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۷٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha