۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر
رئیس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت منظم در راستای شعار " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " اظهار داشت: از مجموع ۱۴۲پرونده ارجاع شده به بانک‌های عامل در زمینه‌های مختلف در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و ...، ۹۴ مورد مجموعا با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق پرداخت و مابقی در دست بررسی و تکمیل پرونده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی سازمان صمت استان با حضور استاندار بوشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

حسینی یادآور شد: این جلسات منجر به ۲۷۵ مصوبه به منظور رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص مسایل بانکی از قبیل سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه ثابت، معوقات بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و ... بوده که منجر به گشایش بخشی از مشکلات تولید کنندگان استان بوشهر شده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha