۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
تمامی ورودی های استان ایلام تا ۴ روز آینده بسته است
استاندار ایلام:

تمامی ورودی های استان ایلام تا ۴ روز آینده بسته است

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا، تمامی ورودی های استان تا چهار روز آینده بسته است، گفت: میزان تردد خودرو در جاده ها بسیار کاهش یافته است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از برخی مبادی ورودی ایلام از جمله مبادی سه گانه شهر ایلام و ورودی استان در شهرستان ایوان از بسته شدن  ورودی و خروجی شهرستان های استان در چهار روز تعطیلی آتی خبر داد.

وی تصریح کرد: در چهار روز تعطیلی پیش رو تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان های ایلام نیز بسته خواهد بود و در این ایام طبیعت گردی و سفرهای بین شهری را نخواهیم داشت.

استاندار ایلام با تأکید بر موفقیت آمیز بودن اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی در استان خاطر نشان کرد: آمار نشان می دهد طرح بسیار موفقیت آمیز بوده است به شکلی که تاکنون از ابتدای شروع طرح مجموعا از ورود بیش از  دو هزار و ۷۰۰ خودرو جلوگیری شده است.

وی همچنین از کاهش شدید ورودی ها در روز جاری خبر داد و ابراز داشت: امروز میزان ورودی به استان بسیار کاهش یافته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم در این ایام شد و گفت:  مردم در این چند روز تعطیلات نیز با ما همکاری کنند و با نرفتن به طبیعت و ۱۳ فروردین به سلامت خود و هم‌نوعان کمک کنند.

وی گفت: از روز تصویب طرح فاصله گذاری اجتماعی یا قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، مسئولان استان ایلام تمام قد برای اجرای این طرح ایستاده اند.

کد خبر: ۱۱٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha