۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
 ۲۵ میلیارد ریال معوقات مستمری بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی پرداخت شد
رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی:

۲۵ میلیارد ریال معوقات مستمری بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی پرداخت شد

اراک- رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: ۲۵ میلیارد ریال از معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدصادق زهدی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از پرداخت ۲۵ میلیارد ریال از معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: مشمولان این معوقات همسران و بازماندگان بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی بودند که پس از فوت و یا بازنشستگی، دیرهنگام به این صندوق مراجعه داشتند.

زهدی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۶۵۹ نفر بازنشسته، چهار هزار نفر بازماندگان متوفیان و ۳۵۷ نفر کار افتاده زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان این استان قرار دارند افزود: طی سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به افراد زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی پرداخت شد که پوشش بیمه‌ای سرپرستان خانوارهای مناطق روستایی و عشایری با سنین ۴۸ و ۴۹ سال را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار این صندوق بود.

وی در ادامه عنوان داشت: هم اکنون تعداد بازنشستگان، مستمری بگیران و بازماندگان این صندوق به ۱۰ هزار نفر افزایش یافته است و  ۵۸ هزار نفر از جمعیت روستایی استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بهرهمند می باشند.

کد خبر: ۱۱٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha