۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کارآفرینان اقتصادی آسیب‌دیده مازندران شناسایی می‌شوند
استاندار مازندران:

کارآفرینان اقتصادی آسیب‌دیده مازندران شناسایی می‌شوند

ساری - استاندار مازندران خواستار شناسایی کارآفرینان اقتصادی آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا در استان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در استانداری مازندران درباره حمایت های صورت گرفته از بخش اقتصادی و کارآفرینان از سوی دولت با تاکید برشناسایی کارآفرینان آسیب دیده اظهار داشت: دولت در مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای حمایت از بخش اقتصادی، خانوارهای نیازمند، تعویق اقساط بانکی و مالیات درنظر گرفته است.

وی با بیان اینه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان مازندران با کمک و همراهی مردم به نحو مطلوب در حال اجرا است و مردم همکاری صمیمانه و نزدیک دارند، ادامه داد: با توجه به درپیش بودن ۱۳ فروردین از مردم تقاضا داریم همانگونه که ایام عید را مدیریت کردند، در روز سیزده فروردین نیز در خانه بمانند.

استاندار مازندران به تعطیلی تفرجگاه ها و بوستان ها و اماکن عمومی برای روز ۱۳ فروردین اشاره و اضافه کرد: برای کاهش زنجیره انتقال بیماری، طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاها نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به آغاز فصل کشاورزی و شالیزاری به کشاورزان توصیه کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به فعالیت ها بپردازند و ادامه داد: خانه کشاورز به عنوان سمن بخش کشاورزی نیز نظارت های لازم را داشته باشد.

استاندار مازندران از مردم خواست تا برای ریشه کنی ویروس کرونا به توصیه های بهداشتی و قرنطینه های خانگی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: ۱۱٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha