۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
لزوم افزایش سهم ملایر در اجرای طرح آبیاری نوین با استفاده از یارانه ۸۵ درصدی دولت
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

لزوم افزایش سهم ملایر در اجرای طرح آبیاری نوین با استفاده از یارانه ۸۵ درصدی دولت

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش سهم شهرستان ملایر در اجرای آبیاری نوین با استفاده از یارانه ۸۵ درصدی دولت تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جلسه بررسی مشکلات لایروبی قنوات روستایی شهرستان ملایر با حضور معاون مدیرکل جهاد کشاورزی استان همدان، به سهم ۲۵ درصدی شهرستان ملایر در تعداد قنوات استان همدان اشاره کرد و برنامه‌ریزی بلندمدت و تعیین نقشه راه برای لایروبی قنوات شهرستان را به ویژه در تخصیص اعتبارات یک ضرورت جدی قلمداد کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه گرفتن سهم شهرستان در لایروبی قنوات و توسعه بخش کشاورزی را منوط به تصمیم‌سازی درست و ارائه طرح‌ها و مدل‌های اجرایی دانست و ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلسه‌ای در تهران جهت بررسی مشکلات لایروبی قنوات و تخصیص منابع در این حوزه، ابراز کرد: با توجه به محدودیت‌ها و موانع، باید از ظرفیت مردمی در این بخش استفاده کنیم.

تشویق کشاورزان در اجرای سیستم آبیاری نوین با جدیت بخشداران و لزوم افزایش سهم شهرستان ملایر در اجرای آبیاری نوین با استفاده از یارانه ۸۵ درصدی دولت از دیگر مواردی بود که نماینده مردم ملایر در مجاس شورای اسلامی به آن اشاره کرد

کد خبر: ۱۱۷٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha