۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۲
اقتصاد کشور را نمی‌توان دستوری اداره کرد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

اقتصاد کشور را نمی‌توان دستوری اداره کرد

حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: راهبردهای دولت باید مبتنی بر علم اقتصاد باشد تا سیاست‌ها به طور کامل مشخص و در جهت حمایت از همه مجموعه‌ها و فعالان اقتصادی باشد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اعتمادسازی بین مردم را از اصلی‌ترین راهکارها برای بحث اقتصادی کشور دانست و گفت: اعتمادسازی و مشارکت مردم در بحث‌های مختلف اقتصادی از مواردی است که دولت باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

حسن پور افزود: دولت نباید تصمیم‌های ناگهانی برای بخش‌های مهم اقتصادی کشور بگیرد. در حال حاضر شرایط کشور به گونه‌ای است که هیچ فردی نمی‌تواند مسایل اقتصادی را در کوتاه مدت حل  کند یا به یک تصمیم ناگهانی و اجرای آن رسیده باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به قیمت‌گذاری دستوری اشاره کرد و گفت: اقتصاد کشور را نمی‌توان دستوری اداره کرد و راهبردهای دولت باید به طور کامل مشخص و در جهت حمایت از همه مجموعه‌ها و فعالان اقتصادی  باشد.

حسن پور عنوان کرد: برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران در تمامی زمینه‌ها باید قوانین کشور محکم، پایدار و حداقل در یک برنامه ۵ ساله تدوین و تهیه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیرانی که در هر بخشی  انتخاب می‌شوند نباید بابت دستور یک فرد، با سرمایه اصلی کشور که اعتماد مردم است، بازی کنند.

وی تاکید کرد: ما باید از سرمایه‌های معنوی و مادی مردم حفاظت و پاسداری کنیم و ارتباط تنگاتنگی بین تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، مجلس، قوه قضائیه و مجریه ایجاد کنیم.

حسن پور اظهار کرد: در بحث مسائل اقتصادی و تیم اقتصادی فعال در کشور نباید چندصدایی وجود داشته باشد زیرا این نشانه خوبی به سرمایه گذاران و کارآفرینان نیست.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha