۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
بانک‌ها ۵۰ درصد اعتبارات را به تسهیلات بانکی اختصاص دهند
استاندار همدان:

بانک‌ها ۵۰ درصد اعتبارات را به تسهیلات بانکی اختصاص دهند

همدان - استاندار همدان گفت: طبق قانون بانک‌ها باید حداقل ۵۰ درصد از اعتبارات خود را به تسهیلات بانکی تخصیص دهند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای هماهنگی بانک‌های استان با بیان اینکه مجموعه امور بانکی در سطح استان با تمام توان در زمینه اشتغال و تولید در کنار تولیدکنندگان باشند اظهار کرد: باید با تمام توان و همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات و رشد کشور تلاش کنیم.

وی گفت: با توجه با شرایط کنونی، حمایت از تولیدکنندگان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی یک ضرورت است تا اشتغال و تولید رونق بگیرد که یکی از ارکان تحقق این مهم بانک‌ها هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه بانک‌ها در راستای سیاست‌های استان در حمایت از تولید و اشتغال حرکت کنند و در حمایت و پشتیبانی از طرح‌های تولیدی تسهیل‌گر باشند افزود: طبق ابلاغیه وزارت اقتصاد و دارایی کشور، بانک ها مکلف هستند که حداقل، ۵۰ درصد از اعتبارات خود را به تسهیلات بانکی تخصیص دهند.

وی در پایان سخنانش خواستار ارائه گزارش‌های فصلی بانک‌های استان در زمینه ارائه تسهیلات شد و بیان کرد: بانک‌ها باید بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را در اولویت تسهیلات خود قرار دهند زیرا رونق این چند بخش به پیشرفت استان نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha