۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
حضور جهادگران واقعی در خط مقدم تولید و امنیت غذایی

حضور جهادگران واقعی در خط مقدم تولید و امنیت غذایی

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان نمود: جهادگران واقعی در مراکز خدمات، شهرستان­‌ها و استان‌­ها در خط مقدم تولید و امنیت غذایی حضور فعال دارند.

به گزارش بازار، هوشنگ محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تأکید وزیر محترم جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت­‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص وزارت جهاد کشاورزی می‌­باشد. مشاور وزیر تأکید کرد: در تغییر مدیران استان‌­ها، ملاک­ برکارآمدی، مقبولیت سازمانی، نگاه راهبردی، حل مسئله­‌های کشاورزی و شجاعت در تصمیم­‌گیری است. البته مدیرانی که با روحیه جهادی در خط مقدم امنیت غذایی با مشارکت متخصصان، کارشناسان و تشکل­‌های بخش کشاورزی عملکرد مؤثری دارند، حمایت خواهند شد.

در این دیدار حجت ­الاسلام والمسلمین حاج آقای ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت حمایت از نیروهای توانمند استان تأکید نمودند. نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تقویت پلیس ایمان را موجب کم شدن خطاها و نتیجه آن عملکرد مطلوب را به همراه دارد. در این راستا بایستی از توان و ظرفیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان‌­ها استفاده گردد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه گفت: بررسی شود کسانی که توان و انگیزه کار جهادی ندارند با اشخاص توانمند جایگزین گردند. همچنین روحیه خداخواهی، ایمان و توجه به پروردگار بایستی استمرار یابد.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha