۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
 صادرات ماهیان خاویاری در خزر احصاء شود| تدوین طرح پیشرفت استان ها
وزیر کشور:

صادرات ماهیان خاویاری در خزر احصاء شود| تدوین طرح پیشرفت استان ها

ساری- وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های مازندران و دریای خزر در تولید و پرورش ماهیان خاویاری گفت: صادرات این گونه کاهش یافت و باید احصاء شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان سرزمین حماسه ودلاوری ها یاد کرد و گفت: همچنین این استان در تولید بسیاری از محصولات از جمله برنج، مرکبات، تخم مرغ، گیاهان دارویی و غیره رتبه های برتر را دارد.

وی با تاکید براینکه برای رفع مشکلات باید وحدت در عمل برای حرکت بی امان را سرلوحه قرار دهیم، گفت: رفع مشکلات استان مازندران پیچیده نبوده و نباید منتظر دیگران و دولت باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان مازندران و دریای خزر در تولید و پرورش ماهیان خاویاری اظهار داشت: صادرات و تولید خاویار در دریا کاهش یافته و باید نسبت به احیای آن اقدام کرد.

وحیدی بر لزوم حفظ دریا و جنگل و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در استان تاکید کرد و با اشاره به اینکه تنظیم بازار از کارهای جدی دولت است، از استانداران خواست تا این مسئله را ویژه پیگیری کند.

وزیر کشور به تهیه طرح پیشرفت در استان ها اشاره و اضافه کرد، باید امید و اعتماد را در جامعه بازگردانیم و در مسئله حمله سایبری و سوخت به استان دیدیم که با اعتماد مردم و تلاش مسئولان، مشکل به سرعت حل شد.

در این مراسم از احمد حسین زادگان استاندار سابق تقدیر و محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha