۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
احتمال رسیدن قیمت بایننس کویت به ۷۰۰ دلار طی روزهای آتی
بازار بررسی کرد؛

احتمال رسیدن قیمت بایننس کویت به ۷۰۰ دلار طی روزهای آتی

روند قیمت بایننس کوین طی روزهای گذشته بر خلاف ماه های گذشته بسیار چشمگیر بوده و به نظر می رسد این ارز محبوب بتواند سقف قیمتی جدید برای خود به ثبت رسانده و بالای ۷۰۰ دلار برسد.

به گزارش بازار، بایننس کوین یا همان ارز محبوب BNB ارز رسمی صرافی بایننس است که موفق شد در فصل گذشته، رکوردی شگفت انگیز از خود بر جا بگذارد و از حدود قمیت ۳۰ دلار در اوایل فصل به بیش از ۶۸۰ دلار در پایان فصل رسید که همین موضوع منجر به جلب مشتریان بسیار زیادی به سمت این ارز بزرگ با پشتوانه قوی شد. 

اما بایننس کوین طی پنج ماه اول سال جاری، زمانی که به آستانه ۷۰۰ دلار رسید، بسیار قوی به نظر میرسید. اما سرکوب بازار کریپتو در چین و مشخصا سرکوب صرافی بایننس از سوی پکن، با ممنوعیت آن در کشورهای مختلف، از ماه می سال جاری میلادی، بر دوش بایننس سنگینی کرده و مانع پیشرفت این ارز قدرتمند طی ماه های اخیر شده است.

بایننس در ماه آگوست نتوانست به بالاترین حد خود برسد، اما به نظر می‌رسد اکنون به بالاترین حد خود به نسبت سقف فصل گذشته یعنی ماه می رفته و احتمالاً به‌زودی رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد. قیمت باسننس از ۲۰ SMA (خاکستری) در نمودار هفتگی جهش کرد و هفته گذشته حرکت صعودی این ارز سرعت گرفت.

احتمال رسیدن قیمت بایننس کویت به ۷۰۰ دلار طی روزهای آتی

بنابراین، زمان های دشوار اکنون پشت سر گذاشته شده است و به نظر می رسد که BNB/USD به زودی به بالای ۷۰۰ دلار خواهد رسید. این در حالیست که بسیاری از کارشناسان بازار کریپتو یا همان رمز ارزها، پیش بینی قیمت حدود ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ دلار را نیز برای بایننس داشته اند که البته شاید این میزان از خوشبینی برای بایننس دستکم طی دو ماه باقی مانده از سال جاری میلادی کمی اغراق آمیز باشد. 

آما آنچه مسلم است، در صورتیکه خبرهای فاندامنتال منفی در حوزه ارزهای دیجیتال منتشر نشده و بازار به روند فعلی خود ادامه دهد، به احتمال زیاد، بایننس طی روزهای آینده سقف تاریخی ۷۰۰ دلار را از آن خود کرده و از آن عبور خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha